Hallo mensen,
Ik heb hulp nodig. Vandaag wilde ik de ontluchtingsslang verwisselen omdat deze stuk was en een vaccuum lek toonde met een VAG foutcode, engine to lean in idle mode. Uiteindelijk dus gezien dat de ontluchtingsslang defect is. Echter tijdens het vervangen hiervan is de plastick connectie onderin de motor, van de plastich behuizing kapot gegaan, dit is de behuizing waarin ook de temperatuur sensor in zit, en waar verder wat slangen in gaan welke koelvloeistof vervoeren. Deze behuizing zit wel vrij veborgen , echter als je goed kijkt zie je dat het een plastic geheel is, waar dus allerlei luchtslangen en dus de slangen met koelvloeistof naartoe lopen, ik meen dat het er totaal 4 zijn. 2 achterin en 2 dunnere voorin. De achterste lopen ook naar binnen (interieur) toe volgens mij.
Weet iemand hoeveel deze plastick behuizing kost, moet ik de totale behuizing vervangen, omdat de connectie met de ontluchtingsslang is gebroken van deze behuizing ? Ik denk het wel namelijk, echter kan er ook moeilijk bij om dit goed te vervangen.
Kan iemand mij helpen, via ETKA na te gaan wat deze behuizing kost, en welke het precies is. ? En of eventueel de connectie is te vervangen, of dat ik de gehele plastic behuizing moet kopen waarin dus ook de temp. sensor wordt ingeschoven.
ik hoor graag hulp....
onderdrukpijp en wateraansluitsteun help!!!!!
-
- Type auto: GOLF MK5 GTI 2007
Laatst gewijzigd door pyara_pappoe op 29 jul 2014, 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Type auto: GOLF MK5 GTI 2007
Hallo,
vandaag naar de dealer geweest om na te gaan welk onderdeel ik moet hebben,. na veel zoekwerk in ETKA blijkt het nr.79 te zijn van het motoronderdeel genaamd wateraansluitsteun en onderdrukpijp.
Kan iemand mij helpen met een tekening vanuit ETKA van onderdeelnummer 79 in etka , graag wil ik ook het schema van de aansluiting van de slangen op dit onderdeel,
kan iemand mij daarmee helpen ?
dank.
je kunt me dit e-mailen
vandaag naar de dealer geweest om na te gaan welk onderdeel ik moet hebben,. na veel zoekwerk in ETKA blijkt het nr.79 te zijn van het motoronderdeel genaamd wateraansluitsteun en onderdrukpijp.
Kan iemand mij helpen met een tekening vanuit ETKA van onderdeelnummer 79 in etka , graag wil ik ook het schema van de aansluiting van de slangen op dit onderdeel,
kan iemand mij daarmee helpen ?
dank.
je kunt me dit e-mailen