Echt spijtig dat ik niet is het subforum 'projecten' kan

Ja zijn Originele BBS CH-R,Nailz schreef:Originele CH-R?
Echt spijtig dat ik niet is het subforum 'projecten' kan.
Dankjewel... En dat voor een Eiphonekevin78 schreef:Mooie foto zeg.....
Hehe wou nog vragen welke "dure" camera dit was moet nog een nieuwe voor vakantie... Maar iphone heb ik ookMkVI Nmgn schreef:Ja zijn Originele BBS CH-R,Nailz schreef:Originele CH-R?
Echt spijtig dat ik niet is het subforum 'projecten' kan.
En volgens mij kun je bijna toch het ''Projecten'' gedeelte in ?
Dankjewel... En dat voor een Eiphonekevin78 schreef:Mooie foto zeg.....
Verlengsnoer schreef:Ziet er goed uit jordy! Had jij geen problemen met de harde lak? Welke Pb producten heb je gebruikt? En met welke pads heb je gewerkt? Ik heb zelf van het weekend in twee dagen de auto van buiten inorde gemaakt met een dap900 (was mijn eerste keer) wolle pads en monello polijstmiddel!
Kleine showoff
http://forum.carclean.nl/cc_postst16704 ... post335542
Verlengsnoer schreef:Ziet er goed uit jordy! Had jij geen problemen met de harde lak? Welke Pb producten heb je gebruikt? En met welke pads heb je gewerkt? Ik heb zelf van het weekend in twee dagen de auto van buiten inorde gemaakt met een dap900 (was mijn eerste keer) wolle pads en monello polijstmiddel!
Kleine showoff
http://forum.carclean.nl/cc_postst16704 ... post335542
Ik heb dit ook, maar ik heb wel al een nieuwe ketting.GTI_6 schreef:Niet vandaag maar gister de gti weggebracht vanwege het licht schokken tijdens kouden start en een lichte schok bij bepaald toerental..
Dealer heeft auto uitgelezen en geen rare dingen tegengekomen.
Toen zijn ze begonnen met bougies vervangen omdat dat nog niet gedaan was bij de 60.000km, naar het proefrijden was het schokken er nog![]()
Dealer gaat morgen verder zoeken wat het dan dus wel kan zijn....
Iemand een idee of zoals ik zelf afvraag heeft dit niet met de ketting te maken..? Of zit ik dan verkeerd te denken..
Wordt vervolgd... Is wel gelukkig allemaal garantie
Ik tank altijd bp ultimate 98MkVI Nmgn schreef:Vandaag auto naar de Dealer gebracht.
Koolstoffilter word vervangen een of ander pompje en inlaat.
Ik heb dit ook, maar ik heb wel al een nieuwe ketting.GTI_6 schreef:Niet vandaag maar gister de gti weggebracht vanwege het licht schokken tijdens kouden start en een lichte schok bij bepaald toerental..
Toen zijn ze begonnen met bougies vervangen omdat dat nog niet gedaan was bij de 60.000km, naar het proefrijden was het schokken er nog![]()
Iemand een idee of zoals ik zelf afvraag heeft dit niet met de ketting te maken..? Of zit ik dan verkeerd te denken..
Ik dacht dat het aan de bougies lag maar deze heb ik nog niet vervangen.
Heb je toevallig de eerste katalysator eruit ? want ik dacht dat het daarna gekomen was maar weet ik niet helemaal zeker.
En welke brandstof tank je?
mooie oplossing!Verlengsnoer schreef:Vandaag een nieuwe voorruit gekregen. Ik had een afspraak gemaakt maar het blijkt dat een ster in je zicht niet gemaakt mag worden. Er is een nieuwe afspraak gemaakt om de ruit te vervangen.
Ik was er niet erg happig op maar aangezien ik al een verzameling sterren in mijn voorruit had zitten ben ik akkoord gegaan. Zo gezegd zo gedaan. De meneer stelde voor om een ruit met zwarte zonneband te nemen. Ik had er mijn twijfels bij maar het is zo minimaal dat ik ervoor gekozen heb.
Bij het loshalen van de ruit ben ik gebeld met de vraag of het kaartje voor me ruit met opzet hier is geplaatst. Ja, was mijn antwoord. Hij gaf aan het met primer zwart te kunnen maken in de nieuwe ruit zodat je de code niet zou zien. Ik gaf aan deze nodig te hebben bij politie controles en dergelijke waarop hij zij nee je nummer is te lezen rechts voor als je motorkap open staat. Ik huh dat wist ik niet, wacht even. In de autopapieren gekeken naar de lokatie en ja hoor: R. Op voorwielscherm onder motorkap. Het schijnt dat hij dit van veel lease maatschappijen standaard dient "af te schermen" bij het plaatsen van een nieuw raam (vag-auto's).
Ik ben er iniedergeval blij mee! Het staat een stuk netter dan het kaartje welke ik had geplaatst.
GTI_6 schreef:Niet vandaag maar gister de gti weggebracht vanwege het licht schokken tijdens kouden start en een lichte schok bij bepaald toerental..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten