Torrents

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Torrents

Bericht door Chris5gti »

Heb dat een ingetypt deed ie het weer niet heb ik eens voor de grap de gebr naam weg gelaten voor te kijken of die daarop reageerd en toe kreeg ik idd gebr naam niet correct toen ik weer me naam ingaf werkte die ook niet meer :? gebr naam is toch gewoon het email adres toch ?
wehoo

Bericht door wehoo »

Chris5gti schreef:Heb dat een ingetypt deed ie het weer niet heb ik eens voor de grap de gebr naam weg gelaten voor te kijken of die daarop reageerd en toe kreeg ik idd gebr naam niet correct toen ik weer me naam ingaf werkte die ook niet meer :? gebr naam is toch gewoon het email adres toch ?
Dat laatste weet ik niet bij online.nl kan er ook niets over vinden.
Kijk maar eens hier:
http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCG ... %20server?
In feite zijn dit dezelfde instellingen als voor spotnet.
Het verhaal over NewsXS is fout, dat is niet online.nl

De instellingen in spotnet zijn:
provider kiezen, of handmatig ingeven (= optie: anders).
Poort ingeven: 119 (geen ssl)
serveradres ingeven, verbindingen om te beginnen op 2 of 3 zetten, probeer later die maar eens op 8 te zetten.
gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

dit heb ik ook zo gedaan online stond gewoon in de lijst dus aangeklikt , poort stond al op 119 en heb nu alle soorten verbindingen geprobeerd maar nog steeds geen resultaat ... altijd maar de zelfde melding en het email adres is tevens de gebruikersnaam bij online heb ik gevonden .. Ik denk dat het dan gewoon niet gaat ofzo :?
wehoo

Bericht door wehoo »

Vervelend. Computerproblemen zijn er om op te lossen.
Ik zou eens contact opnemen met online.nl met de vraag of je binnen je abonnement toegang hebt tot de nieuwsgroepen.
Eventueel via je mailprogramma of als je het hebt via Outlook naar de nieuwsgroepen. Van dat laatste hebben ze bij Online.nl (zie vorige link) een handleiding. Een andere 'dwarsstraat' zou je internetbeveiliging kunnen zijn. Deze kan uitgaande en inkomende data blokkeren op deze poort.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Ik zal eens een mail sturen na online want de klantenservice opbellen kun je ook een hypotheek voor afsluiten voor je ieman aan de lijn krijgt ben je handen vol geld kwijt ;) Eens kijke wat ze zeggen .
wehoo

Bericht door wehoo »

Nog iets voor je gevonden:

Als we Spotnet dan voor de eerste maal opstarten moeten we direct onze provider kiezen of als deze niet in de lijst voorkomt zelf toevoegen.
De onze, komt nog niet in de lijst voor en daarom kiezen we anders achter provider. Achter server vul je het webadres van je nieuwsserver in (news.online.nl).
De poort is bijna altijd 119 tenzij je een SSL verbinding maakt, dan zal het poort 443 of 563 zijn. Achter verbindingen geef je het aantal verbindingen in die je met je newsserver mag maken (Hier vul je dus 3 in).
En als inloggegevens moet je de inloggegevens gebruiken van je provider (bij gebruikersnaam en wachtwoord). Als je alles hebt ingevuld druk je op de grote verbinden knop.

En deze link: http://www.snelrennen.nl/spotnet/configureren.php
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Het geval is dat online wel al in de lijst staan en gewoon uit kan worden gekozen , maar de verbindingen beginnen bij min 4 ..
wehoo

Bericht door wehoo »

Chris5gti schreef:Het geval is dat online wel al in de lijst staan en gewoon uit kan worden gekozen , maar de verbindingen beginnen bij min 4 ..
Het blijft vreemd dat je geen verbinding krijgt. Dat het aantal verbindingen op 4 staat maakt niet uit. Dit is te veranderen. Heb je teveel verbindingen aanstaan, worden afhankelijk van wat de provider toestaat, alleen die gebruikt. Ik las dat Online 3 verbindingen toestaat.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”