Golf 5
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Goed bezig Lennart!
kan je de onderdeel nummers van de 2 types raildruksensor opgeven?
hier zoals je al weet het zelfde probleem.
ga ik die ook maar is vervangen.
gr Laurens
kan je de onderdeel nummers van de 2 types raildruksensor opgeven?
hier zoals je al weet het zelfde probleem.
ga ik die ook maar is vervangen.
gr Laurens
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Wat wil je gaan doen dan, 800 pk met je motor?Lennart. schreef:. Misschien compleet 4" dat past ook wel.
Moet wel weten wat voor dempers de beste zijn.
63.5mm is voldoende voor 400pk. Dus zonde van je tijd om nog groter te gaan. Hoe dikker de pijp hoe holler en harder het geluid zal worden.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Lennart. schreef:nou bij jd rondje gereden en veel nadenken en overleggen bleek dus het enigste wat ik niet wist is dat er ook nog een raildruksensor op zit waarvan er 2 types zijn ( wat haast nooit voorkomt)
dat ik misschien de verkeerde erop kan hebben. Dit leek mij onlogisch aangezien bij het nieuwe blok deze ook gelijk is mee gekomen! maar wat blijkt ik heb het andere type sensor er op gezet en dit was het probleem van die storing!
Dus ik weer helemaal blij!
Krijgen we nu ook een eervolle vermelding in je blog omdat wij je probleem wél gevonden hebben in een half uurtje diagnoseLennart Blog. schreef: Dat betekend na lang zoeken en veel nadenken dat de sensor in de brandstofgallerij misschien niet goed in orde is!
Vandaag is deze besteld op chassis nummer omdat er 2 verschillende sensoren zijn voor bijvoorbeeld de AXX motor en de BPY motor.

A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
De downpipe van JMTuning is eerste stuk ook 89MM ... daarna is t wel 3"
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
hooi
ik heb ook een lichtelijk fluitend geluid . maar ook niet constand .
was het je turbo of was het de 1e kat ?
ik heb ook een lichtelijk fluitend geluid . maar ook niet constand .
was het je turbo of was het de 1e kat ?
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Fluitende geluid was de turbo door de katalysator.
Die rammelde tegen het huis aan.
Inmiddels gaat het nog altijd prima met de auto!
Word wel weer een keertje tijd om hem te wassen. En paar kleine zaken. Ik zal het weer updaten.
Overigens was de 4" een idee waar ik mee speelde als dit mij niet beviel.
En ik vind de auto nu prima rijden.
Als ik dan nog wat doe dan word het gelijk een andere turbo, Ic etc..dat we echt snel kunnen!:)
Die rammelde tegen het huis aan.
Inmiddels gaat het nog altijd prima met de auto!
Word wel weer een keertje tijd om hem te wassen. En paar kleine zaken. Ik zal het weer updaten.
Overigens was de 4" een idee waar ik mee speelde als dit mij niet beviel.
En ik vind de auto nu prima rijden.
Als ik dan nog wat doe dan word het gelijk een andere turbo, Ic etc..dat we echt snel kunnen!:)
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
@ Mark, dat kon ook alleen omdat ik zeker was dat al het andere wat het zou kunnen zijn het niet was.
Weet niet goed hoe ik je reactie moet lezen.
Ik dacht dat we allemaal autoliefhebbers zijn en dat die elkaar helpen.
Weet niet goed hoe ik je reactie moet lezen.
Ik dacht dat we allemaal autoliefhebbers zijn en dat die elkaar helpen.
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Hoe je het moet lezen?
Je had dit probleem nooit zo snel gevonden zonder dat je van JD te horen kreeg dat er 2 verschillende sensoren zijn. Zelf gaf je aan dat je dat erg onwaarschijnlijk vond, terwijl dit je verteld werd.
Dit had je natuurlijk ook op je blog kunnen zetten ipv jezelf op de schouder te kloppen. Wel zo netjes om jd even wat credits te geven. Zeker gezien je er volgens mij geen cent voor hebt betaald en zo tussen door even geholpen bent. Welk bedrijf zou dat zo doen?!
Je had dit probleem nooit zo snel gevonden zonder dat je van JD te horen kreeg dat er 2 verschillende sensoren zijn. Zelf gaf je aan dat je dat erg onwaarschijnlijk vond, terwijl dit je verteld werd.
Dit had je natuurlijk ook op je blog kunnen zetten ipv jezelf op de schouder te kloppen. Wel zo netjes om jd even wat credits te geven. Zeker gezien je er volgens mij geen cent voor hebt betaald en zo tussen door even geholpen bent. Welk bedrijf zou dat zo doen?!
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Roderik
- Berichten: 309
- Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:18
- Type auto: MK5 GTI ed30
- Locatie: zuiden des lands
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
+1 Mark... Credits wie credits toekomt.
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Ik vind het een beetje jammer dat je er om vraagt. Is geen professionele houding.
Persoonlijk help ik ook mensen even tussendoor zonder daar wat voor te rekenen, dat is waarvoor je een eigen zaak hebt. Althans ik streef er naar om mensen zo goed mogelijk te helpen en daar hoort deze service ook bij.
Het is gewoon bietsen om positieve recensies.
Als je nou goed geluisterd zou hebben gaf ik aan vaker te zullen komen als ik een probleem heb waar ik niet uit kom omdat ik tevreden was. Zo werkt dat als garage zijnde.(dat ik dat moet uitleggen jeetje)
Bespreek zoiets even dan maken we dat in orde.
Maakt me verder echt niks uit Mark, voor mij persoonlijk een afknapper.
Persoonlijk help ik ook mensen even tussendoor zonder daar wat voor te rekenen, dat is waarvoor je een eigen zaak hebt. Althans ik streef er naar om mensen zo goed mogelijk te helpen en daar hoort deze service ook bij.
Het is gewoon bietsen om positieve recensies.
Als je nou goed geluisterd zou hebben gaf ik aan vaker te zullen komen als ik een probleem heb waar ik niet uit kom omdat ik tevreden was. Zo werkt dat als garage zijnde.(dat ik dat moet uitleggen jeetje)
Bespreek zoiets even dan maken we dat in orde.
Maakt me verder echt niks uit Mark, voor mij persoonlijk een afknapper.
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Kijk begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij met jullie hulp.
En ik heb mijn blog geschreven voor het resultaat bekend was.
Maar het vragen om credits vind ik niet professioneel.
Jullie antwoord was in eerste instantie brandstofpomp kapot.
Maar omdat ik alles al kon uitsluiten blijven er dus een paar dingen over.
En dan is het mooi als je dan tot die diagnose kunt komen.
Maar breng het dan anders, dat ik er nooit uitgekomen zou zijn zonder jd vind ik een gedurfde uitspraak en niet doordacht.
Gr.
En ik heb mijn blog geschreven voor het resultaat bekend was.
Maar het vragen om credits vind ik niet professioneel.
Jullie antwoord was in eerste instantie brandstofpomp kapot.
Maar omdat ik alles al kon uitsluiten blijven er dus een paar dingen over.
En dan is het mooi als je dan tot die diagnose kunt komen.
Maar breng het dan anders, dat ik er nooit uitgekomen zou zijn zonder jd vind ik een gedurfde uitspraak en niet doordacht.
Gr.
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Als ik mijn mening mag geven, dan komt de citatie uit jouw blog inderdaad over als een eigen schouderklopje. Ik lees de reactie van Mark niet op de manier dat je nu nog even JD moet opnoemen in je blog (bietsen zoals je noemt), maar meer even om het principe.
Overigens lees ik ook niet dat hij zegt dat je er nooit zou uitkomen, maar nooit zo snel (in 30min..).
Overigens lees ik ook niet dat hij zegt dat je er nooit zou uitkomen, maar nooit zo snel (in 30min..).
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Begrijp me niet verkeerd, maar JD is er niet om allerlei problemen waar een ander niet uit komt te gaan oplossen. Dat we uiteraard wel eens wat lastige kwesties oplossen bij het tunen van een 'probleem auto' is nu eenmaal een gevolg.Lennart. schreef: Als je nou goed geluisterd zou hebben gaf ik aan vaker te zullen komen als ik een probleem heb waar ik niet uit kom omdat ik tevreden was. Zo werkt dat als garage zijnde.(dat ik dat moet uitleggen jeetje)
Hieruit blijkt maar weer dat JD alleen makkelijk is als men er zelf even niet uit komt, maar een auto tunen bij JD doe je niet. Met andere woorden, service verlenen moet JD wel doen, maar iets verkopen mag JD niet.Lennart. schreef:Dank!
De software samen met een collega/ vriend in elkaar gezet!:) hij de software ik het testrijden haha.
Dat heb ik gedaan bij een bedrijf waar ik veel mee samen werk, om eens te kijken wat nou allemaal mogelijk is, ik vraag mij af waarom JD richting de 300 pk gaat en de meeste tuners die ook erg veel kennis van zaken hebben maar tot de 275 PK raken. nu moet ik dit uitzoeken zodat ik weet waar het hem in zit! in deze uitdaging/ quest zal ik jullie ook op de hoogte houden.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Ja, als ik het zo lees is het inderdaad anders.
Mijn punt is dat ik het zou waarderen als mij even een pbtje gestuurd word en met mij overlegd dan zou ik antwoorden dat ik nog niet met de blog ben verder gegaan ennik daar nog niks op zet voor ik het zeker weet.
En dan vind ik het gewoon jammer dat dat zo gaat.
Ik zal JD vermelden in de blog maar ik zou het fijn vinden als er met mij overlegd word voordat dat op het forum gaat. Pbtje was genoeg geweest.
Daar ben ik gewoon van over de zeik.
Mijn punt is dat ik het zou waarderen als mij even een pbtje gestuurd word en met mij overlegd dan zou ik antwoorden dat ik nog niet met de blog ben verder gegaan ennik daar nog niks op zet voor ik het zeker weet.
En dan vind ik het gewoon jammer dat dat zo gaat.
Ik zal JD vermelden in de blog maar ik zou het fijn vinden als er met mij overlegd word voordat dat op het forum gaat. Pbtje was genoeg geweest.
Daar ben ik gewoon van over de zeik.
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Nee, dat zeg ik niet.Race Eend schreef:Begrijp me niet verkeerd, maar JD is er niet om allerlei problemen waar een ander niet uit komt te gaan oplossen. Dat we uiteraard wel eens wat lastige kwesties oplossen bij het tunen van een 'probleem auto' is nu eenmaal een gevolg.Lennart. schreef: Als je nou goed geluisterd zou hebben gaf ik aan vaker te zullen komen als ik een probleem heb waar ik niet uit kom omdat ik tevreden was. Zo werkt dat als garage zijnde.(dat ik dat moet uitleggen jeetje)
Hieruit blijkt maar weer dat JD alleen makkelijk is als men er zelf even niet uit komt, maar een auto tunen bij JD doe je niet. Met andere woorden, service verlenen moet JD wel doen, maar iets verkopen mag JD niet.Lennart. schreef:Dank!
De software samen met een collega/ vriend in elkaar gezet!:) hij de software ik het testrijden haha.
Dat heb ik gedaan bij een bedrijf waar ik veel mee samen werk, om eens te kijken wat nou allemaal mogelijk is, ik vraag mij af waarom JD richting de 300 pk gaat en de meeste tuners die ook erg veel kennis van zaken hebben maar tot de 275 PK raken. nu moet ik dit uitzoeken zodat ik weet waar het hem in zit! in deze uitdaging/ quest zal ik jullie ook op de hoogte houden.
Ik ben benieuwd waar het verschil vandaan komt.
Geld verdienen gun ik jullie ook van harte.
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Discussie! Daar is dit forum toch voor! En Lennart en ik discussieren ook elke keer lekker over t vermogen van de ene tuner en de andere tuner 
Ik snap Lennart wel, dat t raar is dat er om 'credits' gevraagd word op een openbaar forum .. en ik snap Mark wel dat ze graag voor dat stukje hulp ook een stukje terug krijgen.
Maar Mark, Lennart is een Saab boy .... kind aan huis bij een andere tuner zou ik bijna zeggen, dus moeten we nog ff duidelijk maken dat ie die Saab hobby eens aan de kant moet schuiven
Komt goed! Hij mag deze week eindelijk eens aan een echte auto sleutelen (Ibiza Cupra)
... misschien genezen we m dan van dat Saab virus 

Ik snap Lennart wel, dat t raar is dat er om 'credits' gevraagd word op een openbaar forum .. en ik snap Mark wel dat ze graag voor dat stukje hulp ook een stukje terug krijgen.
Maar Mark, Lennart is een Saab boy .... kind aan huis bij een andere tuner zou ik bijna zeggen, dus moeten we nog ff duidelijk maken dat ie die Saab hobby eens aan de kant moet schuiven



PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
GTIpower schreef:hooi
ik heb ook een lichtelijk fluitend geluid . maar ook niet constand .
was het je turbo of was het de 1e kat ?
Ik heb ook last van een fluitend/huilend geluid van de turbo. hoe heb je dir precies opgelost? downpipe los halen en een nieuwe pakking ertussen? of heb je hem alleen aangedraaid?
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Haha Epic verhaal gaat dit weer worden. Dit zijn dingen waar je als vw-dealer al nagenoeg nooit achterkomt. Laat staan als hobby Bob (lees: tfsi leek).
Ik snap prima waarom Mark duidelijk aangeeft dat ie/JD de credits er graag voor zouden willen ontvangen. Ze hebben er immers toch ook de moeite voor gedaan.
Anders lijkt dit wel heel erg op een gevalletje typisch Forum volk. Alles is te duur. We hebben het ergens op het net gelezen dus het is zo.
Waarom het verschil in vermogen. Je hebt ook best kans dat je bij JD met 275 pk naar huis gaat. Maar dat hoeft helemaal niet erg te zijn. Belangrijker is hoe de auto over het hele toeren gebied rijdt. Daarnaast een auto waar de inlaat dicht zit met aanslag zal ook moeilijk zijn vermogen doen.
Zie het als bij atmosferische tuning. Uitlaat doet stap vermogen, nokkenassen weer een stap, inlaat een stap. Flowen van de kop een stap, compressie omhoog weer een stap. Maar als je eens al deze onderdelen specifiek bekijkt. Dus andere uitlaat maar dan precies op de juiste lengte en diameter of misschien zelfs wel met conische verlopen, nokkenassen niet alleen meer graden opening en lift maar ook eerder de lift, De inlaat niet alleen groter maar ook daadwerkelijk stilstaande koude lucht en het flowen niet alleen de flow maar ook de klepzittinghoeken aanpassen waardoor bij minder kleplift er al meer flow is. Dit zijn dingen die je alleen kan weten door veel ervaring met specifieke parts/motoren.
Zo is het ook met de software. Turbodruk omhoog, meer brandstof en beetje spelen met moment van vonken. Maar ga je verder kijken naar bijvoorbeeld de zeer geavanceerde nokkenas verstelling dan is daar ook nog best wat uit te halen. Zo kan ik me in een grijsverleden nog een donderdagavond/nacht voor de geest halen waar Mark en Jeroen (zoals ze dat zo bescheiden als ze zijn kunnen zeggen) we hebben wat met de nokkenas verstelling gespeeld en de brandstof en kijk nu is het 375 ipv 360 pk. Zo zijn er software matig nog wel meer dingen waar het verschil door ontstaat. Dit kan inderdaad het verschil tussen 275 of meer peekaa's zijn.
Ik lees ergens in dit topic ook dat je naar een grote turbo en IC toe wil en een rooilbuis als uitlaat. Groter is niet altijd beter. Vooral als je de motor niet uit elkaar gaat halen. Enige zekerheid die je dan hebt is dat je met brokken komt te staan. Ga aub niet het wiel opnieuw proberen uit te vinden. Dat kost je alleen bakken met geld en ergernissen. Er zijn hier in NL een aantal mensen die alles inmiddels (correctie bijna alles) al hebben geprobeerd en/of meegemaakt hebben. Maak daar gewoon lekker gebruik van dat maakt je hobby alleen maar leuker en die mensen hoeven er niet perse geld voor maar zoals Mark aangaf de credits krijgen is gewoon prettig.
Ik snap prima waarom Mark duidelijk aangeeft dat ie/JD de credits er graag voor zouden willen ontvangen. Ze hebben er immers toch ook de moeite voor gedaan.
Anders lijkt dit wel heel erg op een gevalletje typisch Forum volk. Alles is te duur. We hebben het ergens op het net gelezen dus het is zo.
Waarom het verschil in vermogen. Je hebt ook best kans dat je bij JD met 275 pk naar huis gaat. Maar dat hoeft helemaal niet erg te zijn. Belangrijker is hoe de auto over het hele toeren gebied rijdt. Daarnaast een auto waar de inlaat dicht zit met aanslag zal ook moeilijk zijn vermogen doen.
Zie het als bij atmosferische tuning. Uitlaat doet stap vermogen, nokkenassen weer een stap, inlaat een stap. Flowen van de kop een stap, compressie omhoog weer een stap. Maar als je eens al deze onderdelen specifiek bekijkt. Dus andere uitlaat maar dan precies op de juiste lengte en diameter of misschien zelfs wel met conische verlopen, nokkenassen niet alleen meer graden opening en lift maar ook eerder de lift, De inlaat niet alleen groter maar ook daadwerkelijk stilstaande koude lucht en het flowen niet alleen de flow maar ook de klepzittinghoeken aanpassen waardoor bij minder kleplift er al meer flow is. Dit zijn dingen die je alleen kan weten door veel ervaring met specifieke parts/motoren.
Zo is het ook met de software. Turbodruk omhoog, meer brandstof en beetje spelen met moment van vonken. Maar ga je verder kijken naar bijvoorbeeld de zeer geavanceerde nokkenas verstelling dan is daar ook nog best wat uit te halen. Zo kan ik me in een grijsverleden nog een donderdagavond/nacht voor de geest halen waar Mark en Jeroen (zoals ze dat zo bescheiden als ze zijn kunnen zeggen) we hebben wat met de nokkenas verstelling gespeeld en de brandstof en kijk nu is het 375 ipv 360 pk. Zo zijn er software matig nog wel meer dingen waar het verschil door ontstaat. Dit kan inderdaad het verschil tussen 275 of meer peekaa's zijn.
Ik lees ergens in dit topic ook dat je naar een grote turbo en IC toe wil en een rooilbuis als uitlaat. Groter is niet altijd beter. Vooral als je de motor niet uit elkaar gaat halen. Enige zekerheid die je dan hebt is dat je met brokken komt te staan. Ga aub niet het wiel opnieuw proberen uit te vinden. Dat kost je alleen bakken met geld en ergernissen. Er zijn hier in NL een aantal mensen die alles inmiddels (correctie bijna alles) al hebben geprobeerd en/of meegemaakt hebben. Maak daar gewoon lekker gebruik van dat maakt je hobby alleen maar leuker en die mensen hoeven er niet perse geld voor maar zoals Mark aangaf de credits krijgen is gewoon prettig.
Golf MK1 GTI
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Spuugemmer schreef: Ik lees ergens in dit topic ook dat je naar een grote turbo en IC toe wil en een rooilbuis als uitlaat.

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Spuugemmer schreef:rooilbuis als uitlaat

Dit is de downpipe waar hij had over had, JMTuning levert deze. Heeft zich bewezen op de bank bij JD, maar omdat het geen 'Milltek' opdruk heeft of verkocht word door een forum sponsor is het ineens slecht?
De downpipe is tot de kat 89mm, en daarna 65mm
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Dat is geen 4"uitlaat. Dat is een stukje van nog geen 4". Dan rij ik met een 5" uiitlaat. Een 4" uitlaat is van voor tot achter 102mm
Golf MK1 GTI
- gol5ive
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 19:44
- Type auto: Golf VII GTI PP
- Locatie: Westland
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Als je gaat kijken naar de "piping/pijpleiding wereld" heb je het zelfs over 114.3mm als je spreekt over 4".Spuugemmer schreef:Dat is geen 4"uitlaat. Dat is een stukje van nog geen 4". Dan rij ik met een 5" uiitlaat. Een 4" uitlaat is van voor tot achter 102mm
5" = 139.7mm
4" = 114.3mm
3" = 89mm
2.5" = 76.1mm
2" = 60.3mm
Ik ga er overigens vanuit dat voor uitlaten dezelfde standaard pijpmateriaal wordt gebruikt.
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
- gol5ive
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 19:44
- Type auto: Golf VII GTI PP
- Locatie: Westland
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Dit zou dus zijn van 3" naar ca. 2.5"PatrickR schreef:De downpipe is tot de kat 89mm, en daarna 65mm
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Ik heb al een aantal Jelmer pijpies zien scheuren hoor 

- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: Golf 5 GTI fluitend geluid en misfire cil 2 en 3.
Dennis En Danial rijden toch met een pijp van Jelmer
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten