jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door ferry »

Maarten schreef:Mijn auto is door de vorige eigenaar door JD naar stage 2 getuned. Rijdt perfect. Geen aanmerkingen.
Laatste tijd wel last van lichte koppelslip en via de mail bijna direct reactie (van Mark) op dit probleem en uitleg erbij om het te verhelpen (staat nu op de agenda).

Geen ervaringen overigens met DVX.

Ik denk dat het voor iedereen persoonlijk is en bij goede ervaringen mensen dit misschien teveel bij anderen er in willen "drukken"... waardoor nu deze moddergooi allemaal is begonnen?
Vind het geen moddergooi.
Ervaringen en meningen zijn welkom.
En je ziet dat er zat forumleden het 1 en ander kwijt willen. Daar is een forum voor.
Discussies, meningen, mening verschillen, goede en slechte ervaringen.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Edition30 »

SjoerdB schreef:
golftdi130 schreef:Hoezo service en persoonlijker...Ik kom de reacties van Race-Eend inmiddels op heeeel veel forums tegen, ik ben zeker van dat er veel mensen zijn geholpen of hen een slapeloze nacht is bepaard. Volgens mij gebeurd dit allemaal buiten de kantooruren van JD. Deze service is priceless !
Ja, er zijn zeker veel mensen geholpen door Mark en dat kost allemaal niets, maar dat is de grap; Dit is naast Mark's hobby ook een stukje marketing, jongens. :roll:
Is helemaal niet erg, maar ben je er wel van bewust! Nogmaals, ik kraak JD niet af want ze leveren top werk! ;)
Service is juist een stukje marketing ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Tondeo
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014, 18:29
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Noord brabant

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Tondeo »

Je gaat naar degene waar jezelf het beste gevoel bij hebt.
En als je de auto laat chippen op een meeting dan weet je van te voren dat het wat zakelijker is en minder persoonlijk heeft Mark ook van te voren aangegeven bij mij.
Keuze naar welke tuner mensen gaan maken ze zelf.
En als je een beetje googelt op DVX en JD kan ieder die keuze zelf wel maken denk ik de een kiest voor JD de ander DVX iedereen tevreden.
Groeten Toon

MK 6 GTI- APR Carbonio-Downpipe Racekat 200cel JM Tuning-JD stage 2- 306,9 PK-414 Nm
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Race Eend »

O2RS schreef: Alleen dat van dat rollen is wel een beetje flauw, JD rekent bij vaste klanten ook geen € 200,- voor het rollen.
Er is zeker een prijsverschil, en rollen bij JD is niet goedkoop (dezelfde bank bij Verhoeven doet € 50 voor een run op de daarvoor aangewezen dagen) maar jammer dat je dit verschil nog even aan wil dikken door die € 200 te noemen.
Klopt, officieel gezien is het € 160 incl btw.

En dat is heel bewust gedaan om zo alleen de 'serieuze' mensen te krijgen voor de rollenbank metingen, niet de wagens die olie en koelwater over je rollenbank heen gooien.
Daarbij naast het rollen (wat, als je snel werkt misschien in 25 minuten gedaan is), is juist het persoonlijke aspect een tijdrovend iets. Je bent gewoon een uur bezig met de uitleg en na-praat over de resultaten. Zie het zo, een uur bij de dealer in de werkplaats kost ook 95 euro ex btw!

Overigens:
Vaste klanten en meeting dagen hebben we een heel ander tarief voor het rollen, maar dat was al gezegd.

Wij hebben de rollenbank dagelijks veel te veel nodig voor allerlei afstellingen/ontwikkeling van nieuwe software etc, het losse rollen van andere merken buiten de VAG groep etc doen we eigenlijk niet eens meer.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Gebruikersavatar
SjoerdB
Berichten: 237
Lid geworden op: 24 okt 2014, 14:27
Type auto: Golf 5 GTI ED30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door SjoerdB »

Ik geef je groot gelijk, Mark.

Het is heel simpel, tijd is geld. Jullie zijn een commercieel bedrijf, dus moet er een dik belegde boterham overblijven aan het eind van de maand. Dat is ook de bedoeling van een bedrijf (anders was het wel stichting JD). :lol:
Zelf ben ik in ieder geval super tevreden met de vermogenstoename van 110pk (!!) en de volgende keer ga ik ook gewoon weer naar jullie toe! :mrgreen:

Laten we eerlijk zijn, als je met een dikke smile op je gezicht naar huis rijdt, wat boeit de tekst en uitleg dan nog. Niet over nadenken en genieten! :lol:
Current: Volkswagen Golf 5 GTI Edition 30 @ 339,5pk/448,9Nm
Ex: Opel Astra GTC 1.9CDTi / Seat Ibiza 6k2 1.9TDi / Seat Ibiza 6k 1.9D
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Race Eend »

SjoerdB schreef: Laten we eerlijk zijn, als je met een dikke smile op je gezicht naar huis rijdt, wat boeit de tekst en uitleg dan nog. Niet over nadenken en genieten! :lol:
Dat verschilt heel erg van persoon tot persoon. Je hebt klanten die met mijn testrondje vooraf door de straat ter controle van de algehele staat van de motor/auto/tuningscheck direct al mee willen rijden en alles willen weten/bekijken.
Ook heb je klanten die de sleutel afgeven, vragen of ze van de wifi gebruik kunnen maken en die niet mee gaan met de testrit getuned etc, omdat ze het 'wel geloven'.

Op een 'normale' werkdag hebben we normaliter genoeg tijd om dat een beetje af te tasten, wat iemand graag allemaal wil weten (aan de andere kant soms zijn er momenten dat je met 3 man tegelijk aan de telefoon zit omdat je plat gebeld wordt, als je de telefoon niet aanneemt wordt je daar ook op afgerekend, net als dat men op zaterdag avond een mail stuurt, heb je mensen die maandag ochtend alweer mailen waarom ze nog geen reactie gehad hebben).

Bij meetings is het natuurlijk wat anders, als je op meeting dagen ook wilt tunen (en niet alleen maar wilt rollen), zul je toch wat effectiever moeten werken om iedereen te kunnen helpen en ook probleempjes als defecte divertervalves etc allemaal even op te lossen.

SjoerdB schreef:Ik heb alleen ervaring met JD en omdat het op een meeting was (dus kortingen) was het een stuk aantrekkelijker qua prijzen. Overigens, het was niet bepaald persoonlijk, maar dat had ik ook niet anders verwacht op een meeting. Wat ik wel een punt vond was dat ze al een katalysator klaar hadden liggen ipv. mijn eigen katalysator leeg te halen. Ik snap het qua tijd, maar dat siert ze niet. Ik heb liever mijn eigen spullen weer terug.
Daar kan ik wel in komen, alleen op meeting dagen probeer je toch wat voorbereiding te doen om zo effectief te kunnen werken.

Alle downpipes die wij gebruiken op dergelijke dagen, komen van jonge golf 6 gti modellen af, alles wat ouder is dan 50k km gaat met oud ijzer mee, als we dergelijke 'wissel' doen wordt je er als klant eigenlijk altijd beter van, want je krijgt dan vaak een downpipe van een auto die pas 20.000km gelopen had.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door ferry »

Race Eend schreef:
SjoerdB schreef: Laten we eerlijk zijn, als je met een dikke smile op je gezicht naar huis rijdt, wat boeit de tekst en uitleg dan nog. Niet over nadenken en genieten! :lol:
Dat verschilt heel erg van persoon tot persoon. Je hebt klanten die met mijn testrondje vooraf door de straat ter controle van de algehele staat van de motor/auto/tuningscheck direct al mee willen rijden en alles willen weten/bekijken.
Ook heb je klanten die de sleutel afgeven, vragen of ze van de wifi gebruik kunnen maken en die niet mee gaan met de testrit getuned etc, omdat ze het 'wel geloven'.

Op een 'normale' werkdag hebben we normaliter genoeg tijd om dat een beetje af te tasten, wat iemand graag allemaal wil weten (aan de andere kant soms zijn er momenten dat je met 3 man tegelijk aan de telefoon zit omdat je plat gebeld wordt, als je de telefoon niet aanneemt wordt je daar ook op afgerekend, net als dat men op zaterdag avond een mail stuurt, heb je mensen die maandag ochtend alweer mailen waarom ze nog geen reactie gehad hebben).

Bij meetings is het natuurlijk wat anders, als je op meeting dagen ook wilt tunen (en niet alleen maar wilt rollen), zul je toch wat effectiever moeten werken om iedereen te kunnen helpen en ook probleempjes als defecte divertervalves etc allemaal even op te lossen.

SjoerdB schreef:Ik heb alleen ervaring met JD en omdat het op een meeting was (dus kortingen) was het een stuk aantrekkelijker qua prijzen. Overigens, het was niet bepaald persoonlijk, maar dat had ik ook niet anders verwacht op een meeting. Wat ik wel een punt vond was dat ze al een katalysator klaar hadden liggen ipv. mijn eigen katalysator leeg te halen. Ik snap het qua tijd, maar dat siert ze niet. Ik heb liever mijn eigen spullen weer terug.
Daar kan ik wel in komen, alleen op meeting dagen probeer je toch wat voorbereiding te doen om zo effectief te kunnen werken.

Alle downpipes die wij gebruiken op dergelijke dagen, komen van jonge golf 6 gti modellen af, alles wat ouder is dan 50k km gaat met oud ijzer mee, als we dergelijke 'wissel' doen wordt je er als klant eigenlijk altijd beter van, want je krijgt dan vaak een downpipe van een auto die pas 20.000km gelopen had.
wel goed dat jd zelf ook uitlegt hoe het zit. Echter was ik niet op een meeting dag en er werd ook gewisseld van uitlaat. Maar het spul zag er degelijk uit. Dus uit eindelijk geen probleem. Alleen het zelfde gevoel als bij Sjoerb.

misschien slim om dit toch te vermelden in de mail als er iemand om een kat mod vraagt. Denk dat ik zelf meer uitleg over de mail heb gehad als bij jullie zelf. Maar wel netje reacties gehad op de mail terug van jullie. Bij mij werd er niet gevraagd om mee te rijden na de tuning. Maar begrijp ook als het druk is dat er op sommige punten tijd bespaard moet worden.

Echter in het resultaat is er niets op aan te merken. Zeer tevreden nog steeds.
Terug komen zal ik ook zeker doen als ik weer een upgrade wil of een andere vag auto zou kopen.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
g-loudertje
Berichten: 452
Lid geworden op: 20 jun 2013, 22:51
Type auto: Porsche Boxster S
Locatie: Sommelsdijk

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door g-loudertje »

Mijn ervaring met jd is erg goed. Heb mijn gti in 2013 laten tunen en geniet elke dag weer met volle teugen van het vermogen en hoe dit opgebouwd wordt.

Toen mark de proefrit had gemaakt kwam hij tot de ontdekking dat het koppel al te hoog lag want de gti bleek al getuned te zijn. Om nog meer koppel soepel te laten verlopen moest de dsg aangepast worden. Hij heeft mij hier goed in geadviseerd. Erg te spreken over de algehele uitleg. Bij mijn volgende vag ga ik zeker weer terug!
Gebruikersavatar
SjoerdB
Berichten: 237
Lid geworden op: 24 okt 2014, 14:27
Type auto: Golf 5 GTI ED30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door SjoerdB »

Race Eend schreef:
SjoerdB schreef:Ik heb alleen ervaring met JD en omdat het op een meeting was (dus kortingen) was het een stuk aantrekkelijker qua prijzen. Overigens, het was niet bepaald persoonlijk, maar dat had ik ook niet anders verwacht op een meeting. Wat ik wel een punt vond was dat ze al een katalysator klaar hadden liggen ipv. mijn eigen katalysator leeg te halen. Ik snap het qua tijd, maar dat siert ze niet. Ik heb liever mijn eigen spullen weer terug.
Daar kan ik wel in komen, alleen op meeting dagen probeer je toch wat voorbereiding te doen om zo effectief te kunnen werken.

Alle downpipes die wij gebruiken op dergelijke dagen, komen van jonge golf 6 gti modellen af, alles wat ouder is dan 50k km gaat met oud ijzer mee, als we dergelijke 'wissel' doen wordt je er als klant eigenlijk altijd beter van, want je krijgt dan vaak een downpipe van een auto die pas 20.000km gelopen had.
Ik begrijp het ook heus wel. Je wilt zo snel mogelijk kunnen werken en ik keek er dan ook niet van op dat er een andere gemonteerd werd. Overigens vind ik dat ook helemaal niet erg, maar het was netjes geweest als dit van tevoren even was aangegeven. Trouwens, mij hoor je sowieso niet klagen, want het is elke dag genieten en wanneer er weer iets moet gebeuren ga ik gewoon weer lekker naar JD! :lol:
Current: Volkswagen Golf 5 GTI Edition 30 @ 339,5pk/448,9Nm
Ex: Opel Astra GTC 1.9CDTi / Seat Ibiza 6k2 1.9TDi / Seat Ibiza 6k 1.9D
golftdi130
Berichten: 93
Lid geworden op: 26 jun 2012, 19:24
Type auto: Golf IV TDI

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door golftdi130 »

Komt "Dvx" overigens ook wel eens op dit forum ??? Beetje eenrichtingsverkeer zo....
Davy@DVX
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 jan 2015, 19:00
Type auto: Golf MK6 R20

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Davy@DVX »

golftdi130 schreef:Komt "Dvx" overigens ook wel eens op dit forum ??? Beetje eenrichtingsverkeer zo....
Ja, DVX komt soms ook eens kijken op het forum :lol:

Posten doe ik eigenlijk nooit omdat ik niet de indruk wil maken dat ik hier enkel kom om klanten te ronselen. Dat is zeker niet zo, want mijn passie is VAG en dat is al van lang voor ik een eigen tuningbedrijf had.

Het is wel heel leuk om te zien dat de mensen die echt bij ons geweest zijn, heel tevreden zijn.

Ik stel me zodra ik wat tijd heb wel even voor in het desbetreffende topic. Ik moet nog even bekijken hoe ik dat ga aanpakken.
VW golf mk6 R20 DSG @ 460pk 515nm.
VW transporter T5 2.0TDI edition 25 @ 180pk 400nm.
VW golf 5 TDI endurance trackday tool.

Afbeelding
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door ferry »

Davy@DVX schreef:
golftdi130 schreef:Komt "Dvx" overigens ook wel eens op dit forum ??? Beetje eenrichtingsverkeer zo....
Ja, DVX komt soms ook eens kijken op het forum :lol:

Posten doe ik eigenlijk nooit omdat ik niet de indruk wil maken dat ik hier enkel kom om klanten te ronselen. Dat is zeker niet zo, want mijn passie is VAG en dat is al van lang voor ik een eigen tuningbedrijf had.

Het is wel heel leuk om te zien dat de mensen die echt bij ons geweest zijn, heel tevreden zijn.

Ik stel me zodra ik wat tijd heb wel even voor in het desbetreffende topic. Ik moet nog even bekijken hoe ik dat ga aanpakken.
dus toch twee richtings verkeer.

Klanten ronselen zal wel mee vallen. Maar door duidelijke uitleg te geven. Kiezen mensen zelf hun tuner wel.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Renekesgti »

7 februari een afspraak bij JD voor een nieuwe box, huidige geeft problemen in de 7 variant. Daarnaast zal de Edition 35 even nagekeken moeten worden. Bak valt in 3 (en versnelling D) af en toe in zijn vrij. Zonder problemen hoort dit ook bij de service. Ik zou zeggen kies op je gevoel. Jarenlange ervaring bij JD op het gebied van VAG tuning doet mij besluiten tot nu toe altijd voor hun te kiezen. Eerder al Golf 1.9 TDI, Golf 6 GTI en nu Golf 7 Variant laten tunen. Ik herken mij niet in de zakelijk onpersoonlijke aanpak. Het is denk ik ook maar net hoe je daar zelf mee omgaat. Wat je geeft krijg je terug denk ik altijd maar. Succes met je keuze.
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Race Eend »

Renekesgti schreef: Daarnaast zal de Edition 35 even nagekeken moeten worden. Bak valt in 3 (en versnelling D) af en toe in zijn vrij.
Dat wordt origineel maken ben ik bang, heb je nog iets van garantie? (bak ecu vrijwel zeker defect..).
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Davy@DVX
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 jan 2015, 19:00
Type auto: Golf MK6 R20

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Davy@DVX »

Renekesgti schreef:7 februari een afspraak bij JD voor een nieuwe box, huidige geeft problemen in de 7 variant. Daarnaast zal de Edition 35 even nagekeken moeten worden. Bak valt in 3 (en versnelling D) af en toe in zijn vrij. Zonder problemen hoort dit ook bij de service.
Dat is bij DVX niet anders hoor, wie klant is kan dat bevestigen.
VW golf mk6 R20 DSG @ 460pk 515nm.
VW transporter T5 2.0TDI edition 25 @ 180pk 400nm.
VW golf 5 TDI endurance trackday tool.

Afbeelding
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door yal »

Davy@DVX schreef:
Renekesgti schreef:7 februari een afspraak bij JD voor een nieuwe box, huidige geeft problemen in de 7 variant. Daarnaast zal de Edition 35 even nagekeken moeten worden. Bak valt in 3 (en versnelling D) af en toe in zijn vrij. Zonder problemen hoort dit ook bij de service.
Dat is bij DVX niet anders hoor, wie klant is kan dat bevestigen.
Dat neemt toch niemand in twijfel :?:
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
sanka2378
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 mar 2015, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI DSG
Locatie: B'wijk

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door sanka2378 »

28 en 29 mei bij DVX geweest. De GTI had al een JD stage 2 erop zitten. Ben voordat ik besloot om te kiezen bij beide langs geweest. En bij DVX was er meteen een klik, spreken dezelfde taal als het gaat om wat en hoe je je auto wilt hebben en wat daarvoor nodig is, wat verstandig is om erbij te doen en wat voor mogelijke problemen kunnen voordoen als je bepaalde dingen niet, of juist wel wilt. Zeer persoonlijke aanpak en zeer gedreven specialisten, super service en gastvrij.
Dat de tuning dreigde uit te lopen bood Geert aan zijn eigen Golf mee te geven, maar uiteindelijk was alles op tijd af.

Qua kwaliteit via forums kwam ik er niet uit, na de bezoeken koos ik voor het juiste gevoel, en met welk bedrijf je het meeste op 1 lijn zit. Voor mij is dat dus DVX geworden. Geen dag spijt en rijdt continu met een glimlach rond.

Prijstechnisch vind ik DVX wel interessanter, maar dat heb geen invloed gehad op mn keuze omdat ik geloof in goedkoop is meestal duurkoop. In dit geval was dat gewoon mooi meegenomen.

Ieder zn smaak, wens, budget en natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Maar ik zou zeggen stuur beide een mailtje met je wensen, of nog beter ga ff buurten bij allebei en neem daarna je beslissing.

Ik denk dat het persoonlijke gevoel ook echt persoonlijk is, en dat is voor ieder verschillend.
> VAG*FORCE < DVX Stage 4 @ 377.8pk / 466nm
Gebruikersavatar
Nailz
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 mar 2013, 15:01
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Vlaams-Brabant (BEL)

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Nailz »

Ik heb enkel ervaring met DVX en kom er heel regelmatig.
Wat me opvalt is dat er meer en meer gele nummerplaten staan :idea: .
Het team van DVX is in mijn ogen heel complementair.
Davy die in hart en nieren freak is en het doorzettingsvermogen heeft om telkens een perfect product af te leveren, niet enkel bij VAG al is dat de specialisatie.
Geert is een autoliefhebber met een sterk commercieel inzicht en streeft naar uitmuntende service.
En dan is er nog Stijn voor het mechanische werk, één brok pure passie voor pk's, maar steeds met het oog op levensduur!

Ik ben ervan overtuigd dat JD ook kwaliteit levert, maar als ik vergelijk ligt de prijs/kwaliteit bij DVX net dat beetje hoger ;) .
Afbeelding
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door sitechris »

Ik heb geen ervaringen met DVX, wel met JD. Ben zeer tevreden over, zowel over contact, de geboden service als natuurlijk de kwaliteit van de software en gemonteerde spullen. Geen enkele reden dus om over te stappen. Wel goed om te lezen dat de ervaringen met DVX ook positief zijn. Concurrenten houden elkaar scherp en dat is goed voor de kwaliteit van beide bedrijven, want de lat wordt steeds hoger gelegd :).
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Michel5gti
Berichten: 388
Lid geworden op: 22 dec 2013, 15:36
Type auto: MK6 Edition 35
Locatie: Veluwe

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door Michel5gti »

SjoerdB schreef: Laten we eerlijk zijn, als je met een dikke smile op je gezicht naar huis rijdt, wat boeit de tekst en uitleg dan nog. Niet over nadenken en genieten! :lol:

+1 :lol:

Beide bedrijven zelf geen ervaring mee (mijn GTI is Door de vorige eigenaar al bij JD stage 2 getuned)
wel 1x op zaterdagavond een mail na JD gestuurd en op zondagochtend gelijk reactie dat maak je met de meeste bedrijven niet mee.
dvx lees ik goede verhalen over.
voor mij is jd 1 uurtje rijden dvx 2,5 á 3 uur, dus voor me volgende GTI (als die nog niet gechipt is :lol: ) is de keuze makkelijk.
blijft een eeuwige discussie denk ik...
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels

Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: jd of dvx tunen onderbouw je ervaring!

Bericht door ferry »

Positieve en eventueel negatieve ervaringen delen is goed voor mensen om keuzes te kunnen maken. Heeft niet zoveel met een discussie te maken! Het is altijd goed om veel ervaringen te lezen voor dat iemand een keuze maakt. Daar is dan hier de mogelijkheid voor.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten