wehoo schreef:
Het 'technische' zit hem dan (waarschijnlijk) in het verwijderen van de flitsers in de database (poi inspector) en het flitserbestand (te downloaden) als apart bestand, als 'losstaand' poi-bestand toe te voegen.
Blijft voor de desbetreffende 'strenge landen' over, dat VIM ook niet is toegestaan en kan zorgen voor inbeslagname van je satnav.
Ik lees ergens centjes, wordt het een commercieel bedrijf?
Je technische verhaal klopt, dus vandaar niet te downloaden met flitsers, maar wel handig als je naar 1 van de landen waar het verboden is op vakantie gaat.
Vim is net zo makkelijk uit te schakelen als aan te zetten, dus mocht je op vakantie gaan naar zo'n land en je wilt het risico niet lopen kan je het altijd uitzetten.
Je kan op een originele rns overigens ook vim gebruiken, door een speciale handeling op het apparaat uit te voeren. Alleen moet je het telkens opnieuw uitvoeren als je bv schakelt tussen de menu's omdat het dan weer gedeactiveerd word.
Dacht zelfs al bij het volume aanpassen.
Wat is commercieel? Dat je je vrije middag opoffert om andere te helpen en een officiële vagcom kabel hebt aangeschaft (€) en af en toe iemand helpt die er zelf niet uitkomt?
Ben zelf ook eens naar adjego gereden(wat niet in de buurt is bij me) om wat aanpassing te doen en had het er gewoon voor over. Werd goed geholpen door hem en je ziet ook eens iemand van het forum. Had bij de dealer navraag gedaan en dan was ik het veelvoudige kwijt geweest + dat die er niet eens zo veel kennis over hadden.
Heb zelf een kabel aangeschaft, omdat ik 10001 plannen heb
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
en dan kan ik het zelf doen. (Bv mijn xenonombouw)
Ik zie daar niets commercieels in en vind dat daar best wat tegenover mag staan.