Hmmm, kom ik wel een keer naar je toe en als jij het dan een paar keer voordoet bij mij...Dirk schreef:Mooi wiel floppie, maar ook hier kan je tijd voor uit trekken om ze netjes te wassen

Hmmm, kom ik wel een keer naar je toe en als jij het dan een paar keer voordoet bij mij...Dirk schreef:Mooi wiel floppie, maar ook hier kan je tijd voor uit trekken om ze netjes te wassen
JonasV schreef: Ik vind dat niks zo'n soort velg met grote gepolijste stukken gewisseld met zwart.
Een gepolijste lip met een zwart hart is vaak wel gaaf maar dit vind ik vaak toch wel een beetje foute 'tjoening' uitstralen.
Het model velg daarintegen is wel netjes!
+1 Vind ik ook wel belangrijk , had op me golf 4 bbs velgen , die waren niet zo handig .. Met de velgen wat ik nu heb kan ik met me hand helemaal naar binnen en kan zo ook de binnekant van de velg makkelijk poetsen , vind ik zelf een groot voordeel anders moet je ze iedere maand eraf halen om de binnekant te poetsenEdition30 schreef:Wat ik wel belangrijk vind aan velgen, is dat je ze goed en makkelijk schoon kan maken. Wat dat betreft kan je Detorits perfect schoonmaken. Zonder hoekjes en randjes en je kan ook goed bij de binnenkant komen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten