Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben zelf ook bang dat het een beetje sjonnie is. Plus je krijgt er niet zo heel veel voor weer. Het knalt alleen bij gas los laten als je rijdt tussen de 4 en 6000rpm als ik het goed heb.
Ik vind het persoonlijk niet wat.
Bij een audi rs of iets dergelijks met minimaal 5 cilinders klinkt het al beter.
Het lijkt leuk maar na een paar weken ben je er klaar mee denk ik
En een beetje sjonnie achtig
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels
Ik wil het wel graag vind t wel erbij passen .... Vind alleen de prijs nog iets aan hoge kant.
En denk dat het er ook aan ligt wat voor uitlaat setup je al reeds heb (voor de sjonnie uitstraling). Denk dat het met een resonated system best heel mooi kan zijn.
Ik heb deze software van JD Engineering, deze is niet schadelijk naar je catback toe zover ik weet.
De software die DVX aanbiedt daarentegen kan wel schadelijk zijn voor katalysator. dus een katloze dp is dan wel een must.
Die enorme knallen met vuur is inderdaad de launch control, niet de rally sound.
Wat ik eigenlijk spijtig vind is dat geen enkele tuner (tot nu toe) de rally sound kan mappen op bvb de TC-knop, S-stand of M-stand, m.a.w. het via een knop of dergelijke mogelijk maakt om de sound aan en af te zetten. Het lijkt mij een toffe feature maar zeker niet om steeds actief te hebben.
golf5gt schreef:Wat je bedoelt dat die van DVX schadelijk is,
Dat is volgens mij alleen die klappen op LC dat de kat door de voorruit van degene achter je vliegt.
Ik citeer:
Bij een echte launch control wordt er ook turbodruk opgebouwd. Bekijk even het filmpje om te ontdekken wat een echte launch control is.
(Dit mag enkel toegepast worden als u geen catalistor heeft!!!, anders loopt deze schade op)
Bij mij is het enkel boven de 4000rpm dat ik geklapper hoor als ik me gas loslaat dus opzich heb je dan ook de keuze
Groeten Joey
Huifige wagen : MK7 GTI CS TTE535 powered
Vorige wagens;
MK7.5 R 400pk & 510nm
BMW 330e 449pk & 760nm
1970 Boss Mustang 302 350pk & 400nm
BMW M4 540pk & 720NM
MK6 GTI 315pk & 450nm
Kan elke tuner bij golf 7(r). Alleen in race stand heeft hij origineel al hele lichte pops&bangs. Die heb ik iets sterker laten zetten bij vagtechniek. In eco en normal mode is hij gewoon stil.
Zo heb ik in eco stand ook gewoon de originele ecu mapping, en in andere standen de stage2 remap.
MK6 Jt-Head GTI schreef: ↑24 jan 2017, 20:41
Ik heb deze software van JD Engineering, deze is niet schadelijk naar je catback toe zover ik weet.
De software die DVX aanbiedt daarentegen kan wel schadelijk zijn voor katalysator. dus een katloze dp is dan wel een must.
Dit klinkt wel echt lekker. Niet te hard ook volgens mij.
Bij mij in de wijk rijdt er weleens een golf 6 gti ak47. Deze knallen zijn echt NIET normaal.
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
expor schreef:Zo heb ik in eco stand ook gewoon de originele ecu mapping, en in andere standen de stage2 remap.
Dat hebben ze bij mij nooit verteld dat het mogelijk was dat je in eco de originele ecu mapping kan laten staan. Dat had ik ook wel graag gewild.
Ot: Ik heb een catback van JMtuning omdat ik met vrouwlief en dochter stil wil rijden.
Met klep open in D is er een racesound en geen pops&bangs. In S breek de hell los met pops&bangs en is het best Aso maar ik weet niet of ik het minder kan laten zetten.