Motor afdekkap golf 5 gti
Motor afdekkap golf 5 gti
Gezocht motor afdekkap voor golf 5 gti die met openlucht filter past. ( cts )
- MK5benGTI
- Type auto: Golf MK 5 GTI
Re: Motor afdekkap golf 5 gti
Houd er rekening mee dat je bevestigingsbouten moet gaan kopen.. die zijn wellicht duurder dan de kap zelf.
Schijnt dat de bevestegingsbouten krijgen nog wel een dingetje is met bestellen bij de dealer las ik zo hier en daar?
Tevens heb ik dit gevonden:
http://webshop-dvxperformance.be/evolut ... 15395.html
Iemand hier ervaring mee?
Tevens heb ik dit gevonden:
http://webshop-dvxperformance.be/evolut ... 15395.html
Iemand hier ervaring mee?
Ervaring Ben?MK5benGTI schreef:Houd er rekening mee dat je bevestigingsbouten moet gaan kopen.. die zijn wellicht duurder dan de kap zelf.

Je bent vergeten te vertellen dat ze blauw zijn haha.
Die EvoM afdekplaat is best fraai. Weet niet hoe de exacte pasvorm is, maar als ik het zo lees op internationale fora is het een veel gebruikt product. Je kunt er anders voor kiezen om een Audi tt-s motorafdekplaat te bestellen bij de dealer, samen met het kleine kogelboutje wat op je inlaat moet leveren ze dit gewoon.
Maar wanneer je de 2 grote kopbouten achterop je blok wilt hebben moet je dit toch echt in het buitenland bestellen. De dealer/ PON levert dit gewoon niet. Trust me...ik weet er echt alles van ondertussen.
Voor het bestellen hebben we wel een adres voor je. Kost je dacht ik €15 per bout en € 22 verzendkosten...

New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Die kopbouten kan je in belgie gewoon bij de dealer bestellen,de audi tts kap en het kleine boutje ook.
Greetz.
Greetz.
- MK5benGTI
- Type auto: Golf MK 5 GTI
En dat vertel je nugixxer schreef:Die kopbouten kan je in belgie gewoon bij de dealer bestellen,de audi tts kap en het kleine boutje ook.
Greetz.

Niemand vraagt het
Ik had het per toeval net gelezen,heb normaal de bestelnrs ook nog ergens moest je die nodig hebben....
Greetz

Ik had het per toeval net gelezen,heb normaal de bestelnrs ook nog ergens moest je die nodig hebben....
Greetz
Haha..serieus??gixxer schreef:Die kopbouten kan je in belgie gewoon bij de dealer bestellen,de audi tts kap en het kleine boutje ook.
Greetz.
Ik kon het in Nederland ook gewoon bij de dealer bestellen, maar het werd alleen nooit geleverd. Naar het schijnt werd het in Duitsland in de Audi fabriek niet vrijgegeven, daar het Audi parts zijn en exclusief moest blijven

Gewoon even dubbelchecken zonder dat ik je in twijfel trek hoor..heb je na het bestellen deze kopbouten ook daadwerkelijk geleverd gekregen?
Wat een gedoe voor een paar boutjes
Ik heb de keuze gemaakt voor de evolution motorkap...ga m in de gti kleuren laten spuiten.. jullie zien m wel voorbij komen

Ik heb de keuze gemaakt voor de evolution motorkap...ga m in de gti kleuren laten spuiten.. jullie zien m wel voorbij komen

- Dhr Oettinger
- Type auto: Golf mk5 gti
Vind die evo motor afdekking ook erg dik.
Rij met een Oettinger filter zal ook passen...
Mijn motor afdekkingskap is aan een kant gebroken bij bevestiging.
Mss twee laten maken in gti kleuren en de kosten delen heb wel interesse...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij met een Oettinger filter zal ook passen...
Mijn motor afdekkingskap is aan een kant gebroken bij bevestiging.
Mss twee laten maken in gti kleuren en de kosten delen heb wel interesse...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat was wel een gedoe jajannick schreef:Wat een gedoe voor een paar boutjes![]()

Goede keus die EvoM kap! Ben benieuwd hoe je hem gaat customizen. Persoonlijk zou ik dat deel van je originele plaat er lekker af laten (zoals dat in de webshop van DVX afgebeeld staat) en hier iets moois op laten spuiten...als je toch aan het spuiten gaat.
Ik heb alleen nog geen id hoe die gaat worden oettinger
...is.miss idd wel een goeie.om t middendeel weg te laten....mits je daar geen verlaging krijgt natuurlijk anders is het ook weer niet mooi
...is.miss idd wel een goeie.om t middendeel weg te laten....mits je daar geen verlaging krijgt natuurlijk anders is het ook weer niet mooi
Die EvoM plaat is gewoon een platte plaat in matzwart, zit geen verlaging in oid.jannick schreef:Ik heb alleen nog geen id hoe die gaat worden oettinger
Google 'm anders even op buitenlandse fora en afbeeldingen. Daar zie je mensen er mooie dingen mee doen.
Gedaan! Er staan zeker mooie covers tussen! Kan alle kanten er mee op....even goed over denken wat het mooiste is
thanks chiel

in belgie is het althans geen probleem,heb er zo al 2 besteldChielED35 schreef:Haha..serieus??gixxer schreef:Die kopbouten kan je in belgie gewoon bij de dealer bestellen,de audi tts kap en het kleine boutje ook.
Greetz.
Ik kon het in Nederland ook gewoon bij de dealer bestellen, maar het werd alleen nooit geleverd. Naar het schijnt werd het in Duitsland in de Audi fabriek niet vrijgegeven, daar het Audi parts zijn en exclusief moest blijven![]()
Gewoon even dubbelchecken zonder dat ik je in twijfel trek hoor..heb je na het bestellen deze kopbouten ook daadwerkelijk geleverd gekregen?

alles bij mekaar net geen 120 euro.
greetz