Beste Forum leden,
Ik heb het volgende probleem met mijn golf 6 gti 2010 Orgineel.
Tijdens het wegrijden houd die in bij volle gas schud die heel de auto het lijkt erop dat die gaat klappen in de uitlaat.
Tijdens het inhalen wil je klein beetje gas bij geven houd die direkt in bleeeerrttt die in de uitlaat.
Ben bij heel veel garages geweest ze komen er maar niet uit
Ketting timing is gecontroleerd alles wat met brandstof te maken heeft is in orde.
Heb gehoord dat het de zuigerveren kunnen zijn of de klepveren.
Heb geen foutcodes !
Heb al vervangen:
Turbo
Nieuwe bougies en bobine
Injectoren
Hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen !
Inhouden !
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 nov 2015, 21:55
- Type auto: Golf 6 Gti
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 28 apr 2016, 20:53
- Type auto: Golf MK6 R20
- Locatie: Roosendaal
Re: Inhouden !
Ga naar VAG Techniek in Nuenen.
Zij weten alles.
Zij weten alles.
Re: Inhouden !
Ga inderdaad lamgs een tuner, zij kunnen de diagnose wel stellen.
Zijn genoeg goeie
Zijn genoeg goeie
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Re: Inhouden !
Is het al inmiddels opgelost? Want ben namelijk benieuwd wat het was.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 nov 2015, 21:55
- Type auto: Golf 6 Gti
Re: Inhouden !
Probleem is opgelost.
Zuigerveren waren versleten blijkbaar hebben de 1.8/2.0 tsi hier veel last van.
Auto had te veel onder boost turbo druk lekte langs de zuigers waar door de auto inhield.
Zuigerveren waren versleten blijkbaar hebben de 1.8/2.0 tsi hier veel last van.
Auto had te veel onder boost turbo druk lekte langs de zuigers waar door de auto inhield.
- ED30Erwin
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 28 mar 2016, 14:44
- Type auto: Golf mk5 gti Ed30
- Locatie: Onder nap
Re: Inhouden !
En nu gelijk langere zuigers erin?? ik meende in ieder geval dat ze dat normaal gesproken gelijk doen bij dit probleemSnellejelle schreef:Probleem is opgelost.
Zuigerveren waren versleten blijkbaar hebben de 1.8/2.0 tsi hier veel last van.
Auto had te veel onder boost turbo druk lekte langs de zuigers waar door de auto inhield.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten