Wintersport?
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Wintersport?
Zijn er nog mensen die op wintersport gaan? En doe je dat dan met de GTI? Plaats dan je mooiste foto van de GTI in de sneeuw!
Groeten, Nico
Re: Wintersport?
Saalbach-Hinterglemm! Kan niet wachten om te gaan, en met de GTI uitraard!
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Jazeker met de GTI en uiteraard mag oma weer op het dak mee. Twijfel nog om met de polo te gaan maar denk dat 4 volwassen personen en alle zooi (beamer,xbox,laptops, mega wifi zender,4 paar ski's, 4 snowboards, camera's,sneeuwkettingen, set remblokken, handje gereedschap, quad iphonelader, haspeltje, verdeelblokjes,verloop kabeltjes, setje krk's en een paar flesjes bacardi lemon). Dat is allemaal nog niet zo erg maar dan komen er nog 2 diva's bij..... Damn die nemen veel zooi mee!!! Erger nog die gaan winkelen daar met als gevolg dat er NOG MEER zooi mee terug moet! Want als je immers op Wispo bent is het handig om nieuwe paardrijlaarzen te kopen.....Toen ben ik gestopt om vrouwen te proberen te begrijpen....
Waar gaan we naartoe.... blabla nog iets in Frankrijk.
Foto's.....Weinig.... Heb nog wel wat filmpjes van de berg op..... Zal morgen wel ff zoeken...
Foto's.....Weinig.... Heb nog wel wat filmpjes van de berg op..... Zal morgen wel ff zoeken...
Golf MK1 GTI
LOL! ik herken hetChris@XT Motorsport schreef:Jazeker met de GTI en uiteraard mag oma weer op het dak mee. Twijfel nog om met de polo te gaan maar denk dat 4 volwassen personen en alle zooi (beamer,xbox,laptops, mega wifi zender,4 paar ski's, 4 snowboards, camera's,sneeuwkettingen, set remblokken, handje gereedschap, quad iphonelader, haspeltje, verdeelblokjes,verloop kabeltjes, setje krk's en een paar flesjes bacardi lemon). Dat is allemaal nog niet zo erg maar dan komen er nog 2 diva's bij..... Damn die nemen veel zooi mee!!! Erger nog die gaan winkelen daar met als gevolg dat er NOG MEER zooi mee terug moet! Want als je immers op Wispo bent is het handig om nieuwe paardrijlaarzen te kopen.....Toen ben ik gestopt om vrouwen te proberen te begrijpen....
daarom nemen wij een karretje mee. niet achter de GTI maar achter een op gas gestookte (sl)opel (b)astra met trekhaak.
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Ik ga eind januari (Oostenrijk, Serfaus) en half maart (Les Trois Vallees, Frankrijk). Zal zeker wat foto's maken!
Mijn vraag: heeft iemand een tip welk soort sneeuwkettingen ik beter kan kopen, de Rud Centrax of de Maggi Trak Sport? Ik heb de 18" Detroit velgen eronder liggen met winterbanden erop. Qua prijs scheelt het niet veel en qua concept en werking ook niet, het zijn allebei loopvlak kettingen. Maar ik kan nergens vinden of een van de twee beter is.
Ervaringen met een van de twee zijn erg welkom.
Mijn vraag: heeft iemand een tip welk soort sneeuwkettingen ik beter kan kopen, de Rud Centrax of de Maggi Trak Sport? Ik heb de 18" Detroit velgen eronder liggen met winterbanden erop. Qua prijs scheelt het niet veel en qua concept en werking ook niet, het zijn allebei loopvlak kettingen. Maar ik kan nergens vinden of een van de twee beter is.
Ervaringen met een van de twee zijn erg welkom.
- BlackMagic
(reactie via mijn nieuwe account)
Ik ben voor RUD gegaan...en besteld in Duitsland. Scheelde 40 euro. Ik zal wel zien hoe het gaat...
Ik ben voor RUD gegaan...en besteld in Duitsland. Scheelde 40 euro. Ik zal wel zien hoe het gaat...
Golf GTI mk VI 3d Tornadorood 18" Detroit met winterbandjes powered by Croky - Executive pakket - Advance pakket - Winterpakket - Dynaudio - Schuifdak - Getinte achterruiten - Inmiddels ZENEC ZE-NC2011D i.p.v. RNS510 met dank aan de marktplaatsmafia