DVD scherm icm schaalstoelen
DVD scherm icm schaalstoelen
Kom maar op met de ideeen. Ik heb 2 dvd schermen die gemonteerd moeten worden voor de vakantie. Met de vorige stoelen had ik een beugel die onder de hoofdsteunen van de voorstoelen vast zat, maar nu met de schaalstoelen lukt dat uiteraard niet. Wie heeft een oplossing?
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Re: DVD scherm icm schaalstoelen
Klinkt heel dom maar misschien met een tiewrap door die 2 gaten van de stoel heen en dan om het scherm heen?
Kinderen thuis laten 

- gti240edition
- Type auto: Golf 7R reflex
Kinderen Thuis laten 

Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
Hahaha, mogge Ron. Leef je nog
@Wezl, die tywraps is niet eens zo slecht, het bracht mij ipv daarvan op een elastieke band die je over de bovenkant van de stoel schuift en daaraan de dvd speler aan vastmaakt. Dmv een beugeltje(geschroefd aan de dvd speler).

@Wezl, die tywraps is niet eens zo slecht, het bracht mij ipv daarvan op een elastieke band die je over de bovenkant van de stoel schuift en daaraan de dvd speler aan vastmaakt. Dmv een beugeltje(geschroefd aan de dvd speler).
Laatst gewijzigd door FGT op 16 jul 2017, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Klinkt idd heel dom ja..fijn dat je het zelf inzietWezl schreef:Klinkt heel dom maar misschien met een tiewrap door die 2 gaten van de stoel heen en dan om het scherm heen?

New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"