Ik heb een probleem met mijn RNS510. Het volgende is gebeurt.
Gisteravond (25-08) heb ik mijn GTD werkend onder de carport gezet. Vanmorgen (26-08) moest ik redelijk vroeg weg, auto op contact, starten, en weg rijden. Enkel gaf mijn RNS510 niet het normale bootlogo maar: "SWL LOADING...". Naar een minuut of 10 was ik bij mijn bestemming en dit scherm stond er nog steeds voor. Ik dacht ik laat de auto nog even op contact staan. Eenmaal terug bij de auto was de RNS510 geboot, enkel was alles gereset en de taal stond in het Duits. Ik reed weer weg en kwam erachter dat ik geen geluid heb (dynaudio zit in mijn auto mocht dat uitmaken). Eenmaal weer thuis heb ik de auto aan de vagcom gehangen, geen foutcodes, alle zekeringen voor de zekerheid gecheckt, ook allemaal in orde (naar mijn weten).
Als ik de taal op Nederlands wil instelling dan blijft het volgende laadscherm staat totdat je de RNS510 reset:

Wat kan ik hier aan doen om dit te verhelpen, komt iemand dit defect bekent voor? De rest werkt allemaal, telefoon, navi, verkeersinfo etc. Enkel geen geluid en kan de taal dus niet meer op Nederlands zetten.
Autoscan van Vagcom: http://sqmedia.nl/log_auto.txt