Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oh twee jaar, snap ik. Maar misschien een domme vraag alleen wat houd de twee jaar garantie dan in? Bijvoorbeeld? Versnellingsbak? Motor? Software? Navigatie?
Volgens mij geldt de fabrieksgarantie op alles. Check wel even dmv uitlezen of er geen tuning oid mee gedaan is, dan ben je namelijk het haasje en kun je garantie wss vergeten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Want de navigatie vraagt om een kaart, werkt niet. Dus hiervoor kan ik gewoon een afspraak maken bij de dealer? Maakt het wel uit welke Volkswagen dealer?
Oh ik zie het al zit helemaal geen sd kaart er in. Nou dit betekend dan al dat ik een nieuwe z moeten kopen En nu nog de vraag wat kost zo een sd kaart kan dit ook bij de dealer? Is het gelijk werkend als ik het er in steek ( sd kaart ).
Die van mij komt uit 01/2016. Na 12K km waren de bougies al op...
Viel inmiddels al buiten de garantie omdat slijtage onderdelen tot 10k KM garantie vallen. Toch uit coulance vanuit Pouw Zwolle de helft vergoed gekregen.
Alles buiten de slijtage onderdelen valt wel gewoon 2 jaar VW garantie op zover ik weet
Henniej schreef: ↑12 sep 2017, 13:08
Oh ik zie het al zit helemaal geen sd kaart er in. Nou dit betekend dan al dat ik een nieuwe z moeten kopen En nu nog de vraag wat kost zo een sd kaart kan dit ook bij de dealer? Is het gelijk werkend als ik het er in steek ( sd kaart ).
Als het goed is kun je deze zo bestellen of kopen bij de VW dealer. Ik geloof dat zo'n kaart ongeveer 150 euro kost.
Kwestie van erin stoppen en het zou moeten werken!
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Escho schreef: ↑12 sep 2017, 14:28
Viel inmiddels al buiten de garantie omdat slijtage onderdelen tot 10k KM garantie vallen. Toch uit coulance vanuit Pouw Zwolle de helft vergoed gekregen.
Alles buiten de slijtage onderdelen valt wel gewoon 2 jaar VW garantie op zover ik weet
Dan hadden ze aan mij een slechte gehad. Ondanks dat bougies onder slijtage onderdelen vallen mogen die nooit na 12k al de geest geven.
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Escho schreef: ↑12 sep 2017, 14:28
Dan hadden ze aan mij een slechte gehad. Ondanks dat bougies onder slijtage onderdelen vallen mogen die nooit na 12k al de geest geven.
Helemaal mee eens.. maar PON zelf wou niks vergoeden, en ik zat op dat moment met een slecht rijdende auto. Heb het er maar bij gelaten omdat ik geen zin had in van die ja nee discussies.
Tot zover rijdt de auto wel weer geweldig (vooral na de stage 1 chip bij de JD meeting) dus ik vind het wel goed zo!