golf 6 gti ketting
golf 6 gti ketting
beste leden,
toen ik vandaag mijn golf 6 gti uit 2009 starte hoorde ik een tikkend geluid niet heel erg maar wel wat getik nou denk ik dat het komt omdat de auto koud was en aangezien de motor ketting aangedreven. maar toch zat het mij niet lekker en ging ik is zoeken op internet en ik kwam heel veel problemen tegen over kettingen die waren gesprongen en veel die een nieuwe motorblok moesten. nou vroeg ik mij dus af of het slim is om de ketting te vervangen (nog nooit gebeurd ) er staat nu 73k op de teller. maar als ik de ketting vervang wat is dan slim om gelijk mee te vervangen ?? en wat dat ongeveer zou gaan kosten?
mvg
burak
toen ik vandaag mijn golf 6 gti uit 2009 starte hoorde ik een tikkend geluid niet heel erg maar wel wat getik nou denk ik dat het komt omdat de auto koud was en aangezien de motor ketting aangedreven. maar toch zat het mij niet lekker en ging ik is zoeken op internet en ik kwam heel veel problemen tegen over kettingen die waren gesprongen en veel die een nieuwe motorblok moesten. nou vroeg ik mij dus af of het slim is om de ketting te vervangen (nog nooit gebeurd ) er staat nu 73k op de teller. maar als ik de ketting vervang wat is dan slim om gelijk mee te vervangen ?? en wat dat ongeveer zou gaan kosten?
mvg
burak
- NielsED30
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Contacteer:
Re: golf 6 gti ketting
Ketting incl. spanner en geleiders vervangen, de hele mikmak. Dan weet je zeker dat je van die ellende af ben.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
999 bij vagtechniek
https://www.vagtechniek.nl/garage/prijs ... iewissels/
https://www.vagtechniek.nl/garage/prijs ... iewissels/
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb zeer goede ervaringen met Vagtechniek, destijds een dual massa vliegwiel laten vervangen er wordt heel netjes aan de de auto gewerkt.Burak schreef:beste leden,
mvg
burak
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
ik ga een afspraak maken om zo snel mogelijk alles te vervangen voorkomen is beter dan genezen zeggen ze bedankt voor de tips
mvg
burak
mvg
burak
- MK5benGTI
- Type auto: Golf MK 5 GTI
Ik was bij HBT ongeveer 500€ kwijt inclusief oliewissel.
Distributie riem gaat niet ratelen. Nokkenasketting en distributie riem. Veel voorkomend probleem is de nokkenasketting.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30