Chris5gti schreef:
ja wat zal ik zeggen limburg is gewoon de mooiste provincie

Hier zijn overigens wel de allermooiste routes om te rijden (mergeland route bijv.) echt super voor een meeting . Iedereen wat er ooit is geweest weet wat ik bedoel, slinger weggetjes door bossen kilometers uitzicht . maar goed genoeg over limburg back on toppic ....
Ja, ik kan bevestigen dat Chris5gti er was in Geldrop.
Ik ben het wel met je eens Chris, dat er weinig meetings in Limburg zijn. Maar gezien het aantal forumleden en hun afkomst lijkt me dat wel logisch. Daar staat tegenover dat de opkomst voor de Ringrit zomer 2011 met Venlo (prov. Limburg) als eerste meetingpoint niet gering was. En de Westlanders waren tenslotte al bijna 2 uur met een slakkengangetje onderweg voordat ze dit eerste meetingpoint bereikten. Hetzelfde slakkengangetje dat wij moeten nemen als we richting de Randstad gaan. Of zijn er inmiddels al 130km gedeelten? (net of dit wat uitmaakt als je het met een GTI rijdt.

Ik moet dan voor mijn eigen veiligheid continu met cruisecontrol rijden

)
Maar we hebben de oplossing zelf in de hand: een volgende meeting zal/moet plaatsvinden in het altijd zonnige zuiden. Terrasje in Slenaken of op het Vrijthof, met een toerrit door de Ardennen naar Stavelot, Cascade de Coo en Francorchamps.
(een bezoek aan het circuit Spa/Francorchamps ligt nog altijd in het verschiet

)
@JimmyGTI (organisator). Ik zal kijken of ik een van beide zondagen kan "opklimmen" naar het noordwesten. Kan me hier nu nog niet op vastleggen. (Valt het op die zand-en grindvlakte op als mijn GTI onder de smurrie en zand zit, mijn velgen nu ineens grijs-zwart lijken

)