In overleg met de beheeder en moderators hier, mag ik de ringrit organiseren onder de vlag van het GTI Forum

Nu begin ik hier altijd al vroeg mee om alles in goede banen te leiden;
Hoe ga ik te werk:
Ik zit zelf met een groep van 50 man waar ik rekening mee moet houden; om iedereen tevreden te stellen hebben we een aantal datums waar we uit kunnen kiezen, simpel gezegd meeste stemmen gelden --> de meeste stemmen op het forum gecombineerd met die van me eigen groep zal een uiteindelijke datum bepaald worden.
Hoe kun je stemmen?
Via een pb'tje naar mij toe of een mailtje naar joey.thooft@outlook.com kun je je stem uitbrengen, ik zal altijd een reactie terug sturen doe ik dat niet dan moet je er van uit gaan dat het berichtje niet is aangekomen.
Wat heb ik van je nodig?
- Naam + auto waarin je rijdt
- Forumnaam --> dit is verplicht.
- Woonplaats (omgeving is ook prima) --> de reden waarom ik dit vraag is omdat er 3 verschillende verzamelplekken zijn.
- De datums wanneer jij kan.
Data waar je op kunt stemmen (meerdere datums uiteraard mogelijk) Datums zijn conform de website van Nürnburgring
- Zaterdag 31 maart
- Zondag 1 april
- Zondag 8 april
- Zaterdag 21 april
- Zaterdag 28 april
- Zondag 29 april
Deadline betreft het stemmen zal 7 maart zijn. De berichten die daarna worden verstuurd worden niet meer meegeteld.
Als de meeste stemmen geteld zijn en de datum is bekend zal er een nieuw topic gestart worden betreft de info over de dag zelf, hierin zal het volgende staan:
De datum natuurlijk
- Verzamelplekken.
- Excelbestand.
- Dagplanning.
- Adressen.
- Algemene info betreft de Nürburgring.
Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, ik hoor het wel

Met vriendelijke groet,
Joey