Volkswagen Golf 7 Gti 12/2016 3 deurs.
De rechter spiegel heeft het altijd gedaan tijdens het achteruit parkeren op zijn R stand ( stoeprand - schade te voorkomen ).
Nu doet de spiegel dat niet? N de navigatie staat die gewoon aan en heb het ook al meerdere malen gereset ( fabrieksinstelling opnieuw ).
Het lijkt mij als of je dit kunt resetten alleen weet niet hoe, nu als je de versnellingsbak/pook op de R stand zet en dan ook de spiegel stand ook dan kijkt de spiegel een tikje naar boven terwijl die gewoon naar beneden hoort te draaien.
Ik heb begrepen dat de coderingen altijd blijft en niet zomaar kan veranderen? Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het ook graag.
Ik weet wel dat normaal rijden heeft een eigen positie en de achter uit rij kantelen optie heeft een eigen memory, alleen dit laatste eigen memory hoe kan ik dit veranderen of is dit misschien mogelijk om hem te resetten naar wens? Dat die bijvoorbeeld meer naar beneden kijkt want, nu kijkt die opeens een tikje naar boven terwijl die naar beneden hoort te kijken/draaien.
Ik hoor het graag.
alvast Hartelijk bedankt.