Hier probeer ik mijn passie te delen met mede gti liefhebbers
Veel lees en kijkplezier
Gr Erwin

dubbel zoveel pretEdition30 schreef:Welkom Erwin,
Veel GTI plezier (hier).
Twee GTI`s, dat is dubbel pretVeel plezier ook met het puzzelen, is altijd leuk om je nieuwe auto te verkennen.
O kijk eens aan, dat zijn leuke berichten!!NICO! schreef:Beste Erwin, welkom op het forum en gefeliciteerd met je prachtige auto. Veel plezier op het forum.
Je weet dat je via het forum standaard 10% korting krijgt bij JD?
Lees hier maar even: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =51&t=1070
HC1973 schreef:Hoi Erwin,
Welkom. Ik kan je vertellen dat de GTI VI inderdaad veel pret oplevert. Zeker met DSG.
Veel plezier op het forum.
Grt.
Nou idd, en best een lastige puzzel met een handleiding in het duits hahaha.RobvR schreef:Welkom op het forum Erwin en veel plezier met je GTI mk6. Ben ook benieuwd naar je auto maar de puzzel zal je eerst af willen hebben.
Nee de clips moet ik nog ff bestellen, maar heb de art nummers dus gaat goedkomen.MKV Nmgn schreef:Het klinkt zonder dat nep geluid een heel stuk aangenamer in de auto,
Ik heb het toen puur puur gedaan omdat ik er niet goed van werd, in combinatie met een Twin take is die brom TE, heb je ook de 2 firewall clips besteld ?
Om de Noise pipe onder het schutbord te verwijderen heb je wel een flink verlengstuk nodig en een torix dop en een 3e hand om het net even allemaal omhoog te houden
Als je vragen heb zal ik die wel beantwoorde heb het nu al 10x gedaan ofzo
Ja zat te doen, goed excuus om een biertje te doen haha.KlouxOne schreef:Ziet er weer goed uit! ik ben benieuwd hoe dat klinkt zonder de noise pipe. ik zie al weer dat we weer genoeg te doen hebben dat word weer flink schroeven en bier drinken
Ja klopt, vond ik ook. Ook lag de buis (bij het flexibele stuk) net na de lmm op een boutje van het motorblok door het gewicht.Crokko schreef:Ziet er weer goed. Dat rvs beugeltje lijkt me een goeie zet.
Heb eens filmpjes gezien, dat die carbonio aardig loszit, op twee schroefjes alleen.
Gr
X.M.T schreef:waar gekocht ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten