radio rdc 300
radio rdc 300
hallo
ik ben in bezit van een golf 5 gti uit 2004
deze radio wil geen cds afspelen geeft aan geen cd aan wezig/geenjuiste dvd
hij geeft ook aan cd 1 tm6 maar kan nergens een cd wisselaar vinden
wie oh wie kan me helpen?
gr levi
ik ben in bezit van een golf 5 gti uit 2004
deze radio wil geen cds afspelen geeft aan geen cd aan wezig/geenjuiste dvd
hij geeft ook aan cd 1 tm6 maar kan nergens een cd wisselaar vinden
wie oh wie kan me helpen?
gr levi
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: radio rdc 300
Zijn het originele cd's ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
beide doen het niet.... tevens zit er ook geen cd wisselaar in me armsteun is een grote bak zou hij nog ergens anders kunnen zitten?
gr levi
gr levi
- MkVI Nmgn
Dan zou de laser kapot kunnen zijn.
Heb nog wel een rcd310 tekoop voor €100,-

Heb nog wel een rcd310 tekoop voor €100,-

Groetjes Tonnie
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Heb je een RCD300 of een RCD500, want die laatste heeft wel een wisselaar in het apparaat zitten.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
rens ik heb een rcd 300 @ tonnie hij leest wel de navigatie cd gr levi
Heb je het ook geprobeerd met originele (niet gebrande) audio cd's?levies schreef:rens ik heb een rcd 300 @ tonnie hij leest wel de navigatie cd gr levi

Gr. Wehoo.

ik heb een andere radio er in een grotere maar in het boekje staat ook die jij beschrijf
ja heb ik geprobeerd ook niks
ja heb ik geprobeerd ook niks
- MkVI Nmgn
Dat is een MDF2 is iets heel anders als een rdc300
Maar dat is echt een !@#$% Radio eerste wat ik deed toen ik me golf kocht was dag erna de radio eruit halen
Maar dat is echt een !@#$% Radio eerste wat ik deed toen ik me golf kocht was dag erna de radio eruit halen

Groetjes Tonnie
ja sorry stond in het boekje maar het is een mdf2 radio hoezzo is dit een klote radio dan?
gr levi
gr levi
- MkVI Nmgn
Bij mij ging het volume zomaar harder en zachter als ik hem aanraakte.
En hij las geen Kopie cd's
En hij las geen Kopie cd's
Groetjes Tonnie
vreemd deze doet perfect alleen op de cds ma kan er ook weinig over vinden wat er te aan te doen is
en de cd wisselaar kan alleen maar in de armsteun zitten of nog ergens anders
gr levi
en de cd wisselaar kan alleen maar in de armsteun zitten of nog ergens anders
gr levi
- MkVI Nmgn

MP3 – iPod – USB – AUX-Ingang – met de producten uit onze Solistolijn kunt u met een veelheid aan moderne media in de auto van uw favoriete muziek of luisterboeken genieten – en dat met uw bestaande autoradio of navigatiesysteem.
Op de AUX-Ingang kunt ieder willekeurig apparaat met een audio uitgang aansluiten zoals een MP3-speler of Laptop. Via de iPod aansluiting kunt u de muziek van uw iPod afspelen en bovendien uw iPod bedienen met de toetsen van uw autoradio of navigatiesysteem. Met de USB aansluiting kunt u MP3 muziekbestanden vanaf iedere gangbare USB stick afspelen. Kies uit de 4 modellen het type dat u het beste past – en uw CD’s of muziekcassettes kunt u voortaan thuis laten. De verschillende Solisto modellen zijn momenteel beschikbaar voor de meeste systemen die af fabriek worden geleverd door VW, Audi, Seat, Skoda en Porsche / Becker.
solisto pro 199 euro incl kabel
Groetjes Tonnie
- MkVI Nmgn
Ja zelfde idee 
wel een goede oplossing voor dat geld heb je geen nieuwe Radio

wel een goede oplossing voor dat geld heb je geen nieuwe Radio
Groetjes Tonnie
MFD2 CD of MFD2 DVD; er zijn 2 typen?levies schreef:ik heb deze welke is deze dan?
http://www.volkswagenradio.nl/golf-auto ... t-e-a.html

Er worden ook cd/dvd wisselaars in het dashboardkastje gebouwd. Maar dat was je wel opgevallen.
Gr. Wehoo.

ik zou het niet weten welke ik heb in me scherm staat geen dvd .... en hij wil geen cds afspele geen gebrande maar ook geen orginele