Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Chris5gti schreef:Ik denk dat je hitteschild niet goed zit .. Is er een andere uitlaat onder gekomen ?
Hij heeft een Complete Milltek
Maar daar kan het toch niet aan liggen dan zouden er wel meer klachten geweest zijn.
Heel apart dit heb ik zelf nog nooit eerder gezien.
Chris5gti schreef:Ik denk dat je hitteschild niet goed zit .. Is er een andere uitlaat onder gekomen ?
Hij heeft een Complete Milltek
Maar daar kan het toch niet aan liggen dan zouden er wel meer klachten geweest zijn.
Heel apart dit heb ik zelf nog nooit eerder gezien.
Daarvoor zat er nog wat anders onder, zelfbouw, maar tijdens de montage eigenlijk niets geks tegen gekomen. Op de foto te zien, zit de demper ook niet ver naar achter.
Heb dit wel eens bij een golf 3 gezien met een andere bumper.
Bleek toen een kwestie te zijn van de bevestingpunten los draaien en weer vast.
Zat er toen dus onder spanning onder
Er zit een complete milltek onder, hiervoor zat gewoon de originele uitlaat eronder.
Ik heb er verder nog geen tijd gehad om het allemaal is even goed te bekijken, word vervolgd.
HansR32: Dat zou heel goed kunnen dat het krom is getrokken door de grote temperatuur verschillen.
Mackdennis: Het voelt in eerste instantie niet zo aan dat het onder spanning staat, maar ik kan het altijd even proberen natuurlijk!