Cruise control
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
Cruise control
ik heb hier een complete set liggen om mijn GTI 2005 van een cruise controle te voorzien.
de set komt van een golf 5 bj 2005 af, ik dacht een tdi.
ik heb , handels , sleepring , module.
gaat dit sowieso werken?
natuurlijk laat ik hem instellen via de Vagcom.
ik heb geen stuurwiel bediening, de golf 5 waar het vanaf komt had dat ook niet.
ik hoop op een positief antwoord.
Dennis
de set komt van een golf 5 bj 2005 af, ik dacht een tdi.
ik heb , handels , sleepring , module.
gaat dit sowieso werken?
natuurlijk laat ik hem instellen via de Vagcom.
ik heb geen stuurwiel bediening, de golf 5 waar het vanaf komt had dat ook niet.
ik hoop op een positief antwoord.
Dennis
Re: Cruise control
heb dit bij mijn gti ook laten doen
die had het namelijk ook niet
alleen met een andere hendel was ik al klaar
dus het gaat sowieso werken
die had het namelijk ook niet
alleen met een andere hendel was ik al klaar
dus het gaat sowieso werken
-
vandaag even bij BM Onderdelenshop geweest in ochten.
jongens hebben even gekeken naar de module onder mijn stuur,ik hoefde idd alleen maar een hendel te veranderen en een draadje koppelen tussen 2 stekkers.
dit hebben de jongens van BM ook gelijk even gedaan.
eenmaal thuis zelf even de hendel ingebouwd,helaas moet ik nog maals terug om een bepaalde code erin te laten zetten.
hij had hem wel geactiveerd van te voren maar dit werkt dus niet.
jongens hebben even gekeken naar de module onder mijn stuur,ik hoefde idd alleen maar een hendel te veranderen en een draadje koppelen tussen 2 stekkers.
dit hebben de jongens van BM ook gelijk even gedaan.
eenmaal thuis zelf even de hendel ingebouwd,helaas moet ik nog maals terug om een bepaalde code erin te laten zetten.
hij had hem wel geactiveerd van te voren maar dit werkt dus niet.
heb dit zelf toen ook gedaan meen me te herinneren dat de hendel, en de module ingeleerd moet worden er waren in iedergeval 2 dingen. kabeltje heb ik ook moeten trekken bij de latere versie,s ligt ie er al
Gr. Wehoo.

-
inmiddels al voorzien van cruise control.
en hij werkt perfect
en hij werkt perfect

Aangezien dit topic over de cruise controle gaat stel.ik mijn vraag maar hier.
In Seat Fr ging het lampje van de cruise controle pas branden als ik hem pas activeerde met de set knop. Bij de gti zag ik tijdens de proefrit dat dit lampje al gaat branden als de schakelaar op on staat en nog niet is geactiveerd met de set knop. Is dit te veranderen in vag com? Bij de audi A4 van mijn vriendin werkt het zo als in de Fr. Op on nog geen lampje maar pas bij set.
In Seat Fr ging het lampje van de cruise controle pas branden als ik hem pas activeerde met de set knop. Bij de gti zag ik tijdens de proefrit dat dit lampje al gaat branden als de schakelaar op on staat en nog niet is geactiveerd met de set knop. Is dit te veranderen in vag com? Bij de audi A4 van mijn vriendin werkt het zo als in de Fr. Op on nog geen lampje maar pas bij set.
Gr
Menno
Menno
Of het te veranderen is met VAGCOM kan ik niet zeggen. Denk het niet.schaef schreef:Aangezien dit topic over de cruise controle gaat stel.ik mijn vraag maar hier.
Maar in de loop van de modeljaren (dacht modeljaar 2007 of 2008) is dit bij Volkswagen veranderd. Bij de latere modellen gaat het lampje branden op het moment dat de cruise control echt geactiveerd wordt. Hij staat dan al op on (hendelknopje) maar werkt nog niet. Net zoals bij de SEAT.
Gr. Wehoo.