Powerflex
Powerflex
Iemand hier ervaring met Powerflex voor een V GTI, wil dat doen, gehoord dat ie dan nog wat strakker stuurt?!
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: Powerflex
Powerflex heeft een heel scala aan rubbers. Er zwerft hier een afbeelding van op t forum. Ik ga zelf de powerflex motorsteun laten vervangen, maar deze zal niet resulteren in strakker sturen. Weet jij al welke powerflex rubbers je wilt laten plaatsen?
Re: Powerflex
stuurt zeker strakker! maar brengt ook weer nadelen met zich mee. je comfort verminderd enorm. plus dat je ook veel trillingen in je stuur gaat voelen. Ik zou er ver vandana blijven. je kan ook alles vervangen voor rubbers van een S3 dat schijnt ook al wat op te leveren
Re: Powerflex
Ik heb super pro rubbers, dat is vergelijkbaar met Power Flex. Stuurt inderdaad veel strakker, maar ben het er niet mee eens dat het conform enorm verminderd. Ken meerdere personen met power flex en super pro ook op luxere auto's. Ik ken het zeker aanraden in ieder geval. Het is inderdaad wel zo dat je op een beetje slecht wegdek iets meer triling voelt in je stuur, maar niet hinderlijk, daarnaast is mijn auto verlaagd, 19" en erg platte band.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Re: Powerflex
uitraad is het mijn mening. misschien moet je is een stukje met wilcoos gaan rijden en dan zelf kijken wat je er van vind.
Ik heb met powerflex in combinatie met een Billstein schroefset gereden. wegligging was super! maar het tuiterde alle kanten op. ik merkte echt duidelijk het verschil met en zonder.
Ik heb met powerflex in combinatie met een Billstein schroefset gereden. wegligging was super! maar het tuiterde alle kanten op. ik merkte echt duidelijk het verschil met en zonder.
Re: Powerflex
Met mijn eerste inhaal aktie heb ik het ook gemerkt, vloog bijna van de weg af!
Stukje rijden is geen probleem, heb alleen de voorkant nog maar gedaan, achter moet nog gebeuren.

Stukje rijden is geen probleem, heb alleen de voorkant nog maar gedaan, achter moet nog gebeuren.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Re: Powerflex
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
Re: Powerflex
De combinatie van dempers e.d. merk je ook wel. Zoals Klouxone al aangeeft met een bilstein set bijvoorbeeld. Op een standaard auto zal je weinig tot geen trilling oid merken. Is je onderstel stugger is er een kans.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Re: Powerflex
precies en de mijne is verder standaard wat betreft onderstel. Maar zou het inderdaad zo graag eerst is willen ervaren of het niet te wordt...
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
Re: Powerflex
Geen probleem, alleen rij ik wel met een Eibach sport system, 19" en platte band. 

Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Re: Powerflex
Ik ben wel van mening als je strakker wil gaan sturen. je het beste eerst je onderstel kan aanpassen. en daarna je rubbers pas doen.
Ben bang dat je er weinig van gaat merken zo. Laat je anders is adviseren bij bv vag-techniek. je kan het ook bij x-treme tuning vragen. Maar die vind ik erg verkoop gericht.
stukje rijden met wilco's kan natuurlijk ook. alleen heb je dan nog niet echt een idee hoe het bij jou gaat uitpakken. dit omdat wilco;s ook anders dempers en veren heeft.
Blijft lastig zulke dingen. Qua montage kosten ben je overigens net zoveel kwijt als bij alleen veren en/off dempers. Er moet best veel los aan je onderstel. rubbers moeten ze er uitpersen, draagarmen los etc. En uitlijnen is ook een vereiste.
Ben bang dat je er weinig van gaat merken zo. Laat je anders is adviseren bij bv vag-techniek. je kan het ook bij x-treme tuning vragen. Maar die vind ik erg verkoop gericht.
stukje rijden met wilco's kan natuurlijk ook. alleen heb je dan nog niet echt een idee hoe het bij jou gaat uitpakken. dit omdat wilco;s ook anders dempers en veren heeft.
Blijft lastig zulke dingen. Qua montage kosten ben je overigens net zoveel kwijt als bij alleen veren en/off dempers. Er moet best veel los aan je onderstel. rubbers moeten ze er uitpersen, draagarmen los etc. En uitlijnen is ook een vereiste.
Re: Powerflex
Montage is inderdaad best wat werk. Strakker sturen is afhankelijk hoe erg je huidige rubbers gebruikt. Als ze slap zijn ga je zeker wel het verschil merken ook zonder ander onderstel.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Re: Powerflex
In dat artikel zijn ze al positief over kopervet op een draad haha dat is toch standaardGTI-mkv schreef:als ik dit hier lees zijn ze wel positief!
http://www.autotechniekhanssloot.nl/ind ... ge=te-koop

MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten