Heren,
Vandaag te horen gekregen dat de gti pas eerste week juli wordt geleverd.
In combinatie met de nieuwe wetgeving, zal deze 2000 euro duurder gaan worden?!?!!
Ik probeer via via de auto sneller geleverd te krijgen, maar vanwege de grote vraag naar dsg bakken gaat dit misschien niet lukken.
Dit is toch wel een redelijke domper op de voorpret.
Heeft iemand connecties en/of ideeen?
Ik hoor graag van jullie.
Waarschijnlijk moet dit ergens anders gepost worden maar ik probeer het eerst even hier.
Thanks!
phil
Late levering gti
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Late levering gti
Misschien heeft een andere Dealer deze auto wel op voorraad
Als het goed is kan jou Dealer ook zien welke Dealer en zouden ze die auto bij hun kunnen kopen
En dan heb jij hem een stuk eerder.
Als het goed is kan jou Dealer ook zien welke Dealer en zouden ze die auto bij hun kunnen kopen

En dan heb jij hem een stuk eerder.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Heren,
Oh, wanneer heb jij hem besteld.. Bij mij zou hij/zij rond 11 juni komen. bij mij zou hij trouwens 1500 euro duurder worden...
Groeten,
Roland
Oh, wanneer heb jij hem besteld.. Bij mij zou hij/zij rond 11 juni komen. bij mij zou hij trouwens 1500 euro duurder worden...
Groeten,
Roland
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Is er ergens op het www een site waar je die prijsstijgingen kan zien? Heb net een nieuwe VW besteld en hoop niet op een verrassing...
http://www.nieuweautoprijzen.nl/Default.aspxtheo schreef:Is er ergens op het www een site waar je die prijsstijgingen kan zien? Heb net een nieuwe VW besteld en hoop niet op een verrassing...

Gr. Wehoo.

- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Bedankt Wehoo!