Hondenrek Golf 5 gti

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
kevin78
Type auto: Golf MK5 GTI

Hondenrek Golf 5 gti

Bericht door kevin78 »

Iemand die een hondenrek heeft voor zijn golf.. Net even bij me dealer geweest en wel heel erg van de prijs geschrokken 329 euro... Dus ben benieuwd of deze het geld waard is of dat iemand een ander alternatief heeft wat er gewoon mooi uitziet en dan bedoel ik vooral de bevestiging.. Of zijn hier geen mensen die de hond meenemen met de gti :)
wehoo

Re: Hondenrek Golf 5 gti

Bericht door wehoo »

kevin78 schreef:Iemand die een hondenrek heeft voor zijn golf.. Net even bij me dealer geweest en wel heel erg van de prijs geschrokken 329 euro... Dus ben benieuwd of deze het geld waard is of dat iemand een ander alternatief heeft wat er gewoon mooi uitziet en dan bedoel ik vooral de bevestiging.. Of zijn hier geen mensen die de hond meenemen met de gti :)
De originele is nogal prijzig. Wij hebben hem in de Variant. De originele is vele malen beter bevestigd en daardoor steviger dan een aftermarket (Gamma/Ikea setje) met vloer en dak "klembevestiging". Neem eens contact op met Eric M. (magazijn) vd Udenhout Den Bosch, misschien kan er een 'betere' prijs komen. :idea:

link VW origineel: http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rij ... gsrek.html

(alternatief setje :lol: )
Afbeelding

Zeker als deze goed beschermd moet worden:

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
kevin78

Bericht door kevin78 »

Ja van udenhout was de enigste die hem op voorraad heeft ! Maar ga geen 329 euro betalen vind ik niewt normaal .. Zal hem wel is vragen.. Trouwens mooi beest :D

Zit eric actief op het forum ??
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

kevin78 schreef:Ja van udenhout was de enigste die hem op voorraad heeft ! Maar ga geen 329 euro betalen vind ik niewt normaal .. Zal hem wel is vragen.. Trouwens mooi beest :D

Zit eric actief op het forum ??

Ik kan hem leveren voor €250,-
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
kevin78

Bericht door kevin78 »

Oke Tonnie dat is al een veel betere prijs !! Maar voor dat geld zou ik hem wel is in het echt willen zien of die echt mooi is bevestigt.. Dus ga er nog even over nadenken. Weet iemand hoe dit is bevestigt ??
wehoo

Bericht door wehoo »

kevin78 schreef:Weet iemand hoe dit is bevestigt ??
Er zitten bevestigingen in het midden van de zijkant van de auto en aan de bovenkant van de zijkant. Het rek wordt dan met 4 pinnen hierin geschoven en blijft heel goed vastzitten. Het rek is ook zeer snel te verwijderen. De bevestigingen blijfen uiteraard zitten, deze zijn vastgeschroefd. Ik kan niet anders zeggen dan dat het zeer stevig is. 8-)
(De VW-prijs is inclusief montage; je weet wat het uurloon is)
Eric zie ik niet vaak meer op dit forum. :roll:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
kevin78

Bericht door kevin78 »

Oke Werner bedankt. En dit bevestigen is makkelijk zelf te doen toch ?? Niks boren neem ik aan..
wehoo

Bericht door wehoo »

kevin78 schreef:Oke Werner bedankt. En dit bevestigen is makkelijk zelf te doen toch ?? Niks boren neem ik aan..
Was er niet bij. Door VW gemonteerd. 8-) :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Dumdum_Edition30
Type auto: Golf 7R

Bericht door Dumdum_Edition30 »

Hallo, Indien interesse heb ik hier nog een compleet systeem liggen.

Officieel van vw.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”