geweldig zon toppic was ik laats al aan het denken om te openen . Hier mijn ervaring van 3 dagen geleden :
Ik Rijd door de stad aken gewoon rustig met het verkeer mee , is er opeens iemand op de linker baan 60 het rijden waar 70 mag en ging niet naar rechts . Ik denk nouja dan recht erlangs want daar was 500 meter plaats en reed niemand . effe erna de duitse autobahn op en natuurlijk het gas erop reed effe 180 /190 en moest toen weer de afrit hebben . Sta ik aan het stoplicht komt er een Audi a4 of a6 naast me staan , is die wat het schelden enz . Dus ik doe me raam omlaag en vraag wat er aan de hand is . Is die het schelden : (in het duits) dat is toch niet normaal hoe jij rijd overal , rechts voorbij en volgas op de autosnelweg (geen snelheidsbeperking) , zeg ik zo wat heb jij ermee te maken bemoei je met je eigen auto enz . Wachten we dus allebei aan het stoplicht tot het groen werd .... groen ... en jawel hoor hij gaf volgas in zijn audi waarbij de v8 zo hard geluid maakte dat ik op me toerenteller moest kijken wanneer ik moest schakelen want ik hoorde me auto niet meer

, hij was niet eens sneller het werd opeens van twee naar een baans en hij sneed me ook nog de weg af ..

effe erna weer eeen stoplicht waarbij ik ernaast ging staan en me raam weer opende . Met de vraag of hem zijn rijstijl nu de juiste was

Toen werd die nog meer kwaad en zei : Ja maar ik kan dat

haha wat een figuur was dat , ben toen maar door gereden want dat sloeg echt nergens op
Ben benieuwd of julie ook dit soort ervaringen hebben