Ik zal me even kort voorstellen, mijn naam is Weneks en ik ben een trotse eigenaar van een passat 1.9 tdi uit 2006. Onlangs (5 dagen geleden ong.) heb ik een RNS 510 B versie aangeschaft (wat een tof ding zeg). Nu is het zo dat ik de snelheidsborden niet in het scherm zie. Door een beetje hier en daar te zoeken blijkt het dat ik daarvoor een firmware upgrade moet uitvoeren. Aangezien ik nieuw ben met het apparaat, weet ik zo niet hoe dat moet.. Kan iemand mij helpen? Ik las op andere forums dat je eerst moet kijken naar HW of SW van het apparaat. Als ik het setup knop ingedrukt houd, dan komt er een menu voor radiofrequenties en verder niets.. ik ben ook bang dat als ik het apparaat (om te kijken naar de sticker op de achterkant) er weer uit haal hem er niet weer in krijg (iemand anders heeft hem voor mij ingebouwd). Als ik zo'n firmware upgrade uitvoer, moet ik dan ook de rns 510 opnieuw inleren? trekt het de accu leeg? wist het de navigatiekaart?
hieronder ziet u hoe het op mijn RNS 510 eruitziet, misschien dat u uit de foto's kunt herleiden welke upgrade hij nodig heeft.

Alvast bedankt!