Past dit op een ed30 motor of moet ik helemaal wat anders kopen?

Maar dit is toch een open bov. Hij is instelbaar of heb ik het mis?Its John schreef:Die Forge blaast niet naar buiten, dan moet je de fmfsita hebben
Daar zitten de gaatjes in de buitenzijde.
Verder is deze klep vacuum en met een veer, en niet electronisch
Oké nee dat zou ik zo ook niet weten kan zijn dat ik ze dan alle twee moet vervangen.Its John schreef:Klopt die wel bedoelde namelijk de 2e plaatje.
waarmee je de post opende die doe dat wel.
Weet alleen niet of die compatible is met een nieuwe diverter D revisie
nee gaat mij erom dat hij instelbaar is en ik hem af kan stellen zo als ik dat wil en als ik het zat ben kan ik hem dicht zetten .Tim240 schreef:Hou er ook rekening mee dat je de bovengenoemde instelbare dumpvalve na installeren niet even makkelijk verstelt als je bijvoorbeeld even rustig naar je werk wilt rijden.
Hij zit namelijk op de turbo bij het spruitstuk, lastig bij te komen zonder e.a. aan kappen(orgineel luchtfilterhuis) te verwijderen en zal ook bloedheet zijn als je gereden hebt.
Mocht je dan toch voor de luidruchtige instelling gaan. Zal de aanbieding van "It's John" een goede koop zijn.
De fmfsita fluit een stuk meer als de spacer.bzb schreef:ik vind jammer dat er niet zo'n mooi vel fluitje aan zit
Its John schreef:De fmfsita fluit een stuk meer als de spacer.bzb schreef:ik vind jammer dat er niet zo'n mooi vel fluitje aan zit
Als ik tijd heb maak ik wel even een filmpje.
Deze DV komt aardig in de buurt van een SSQV van hks
En het belangrijkste is zonder foutmeldingen.
Deze spacer heb ik ook gehad op mn golf 5 en past ook op de 6.X.M.T schreef:klopt het dat je voor de mk 6 gti deze FMDV14T, moet hebben ?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten