staffpride schreef:O nee het was dezeOver 4 weekjes gaan we weer
![]()
is coolMKV Nmgn schreef:
Heerlijk! Spot je daar
Nee Ouwehoer (<---op zun limburgs) Nou maak je me toch een partij nieuwsgierig hahawehoo schreef:
@staffpride. Na jouw eerste post in dit topic gelezen te hebben, veranderde de indruk die ik van je had naar........... (shit: letters weggevallen)![]()
Nou ik dacht: hae kiek wie eine boetsauto.staffpride schreef:Nee Ouwehoer (<---op zun limburgs) Nou maak je me toch een partij nieuwsgierig hahawehoo schreef:
@staffpride. Na jouw eerste post in dit topic gelezen te hebben, veranderde de indruk die ik van je had naar........... (shit: letters weggevallen)![]()
Hoop dat je dat over hem dacht en niet van mij, want dan hilt dien kuntje kermeswehoo schreef:Nou ik dacht: hae kiek wie eine boetsauto.staffpride schreef:Nee Ouwehoer (<---op zun limburgs) Nou maak je me toch een partij nieuwsgierig hahawehoo schreef:
Vertel eens wat meer?wehoo schreef:Helaas werkt mijn gitaar nog niet mee, of zou het toch aan mijn vingers liggen.![]()
Hier eigenlijk precies hetzelfde. Heel fanatiek bezig geweest maar het laatste jaar niet actief meer geweest. En dat is toch wel funest. Och.... zoveel hobbies dat je soms niet alles tegelijk kunt doen.Crokko schreef:Vertel eens wat meer?wehoo schreef:Helaas werkt mijn gitaar nog niet mee, of zou het toch aan mijn vingers liggen.![]()
![]()
Kheb zelf meerdere gitaren, helaas door tijd gebrek is deze hobby naar de achtergrond verhuisd.
Precies dat ja. En dan nog eens de tijdopslurpende activiteiten die nog niet in de verste verte hobbies zijn.wehoo schreef:Hier eigenlijk precies hetzelfde. Heel fanatiek bezig geweest maar het laatste jaar niet actief meer geweest. En dat is toch wel funest. Och.... zoveel hobbies dat je soms niet alles tegelijk kunt doen.Crokko schreef:Vertel eens wat meer?wehoo schreef:Helaas werkt mijn gitaar nog niet mee, of zou het toch aan mijn vingers liggen.![]()
![]()
Kheb zelf meerdere gitaren, helaas door tijd gebrek is deze hobby naar de achtergrond verhuisd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten