Is dit normaal, wou de gti binnenzetten, niet dus,... uitgemeten 8V op de batterij.
historiek gechekt, ze zit er 3 jaar in. Ook niet echt lang dus

grtn
Met vaag bedoel ik geen compleet duidelijke weergave deels van de letters minder roodwehoo schreef:Wat bedoel je met E-mfa vaag? Vaag, niet helder, MFA scherm?
En met fouten airbag? Lampje airbag aan?
Ja, dat zou best kunnen. 8.3V is ook te weinig. En als je start, zullen wel alle lampjes uitgaan. En het display donker zijn.BND schreef:Met vaag bedoel ik geen compleet duidelijke weergave deels van de letters minder roodwehoo schreef:Wat bedoel je met E-mfa vaag? Vaag, niet helder, MFA scherm?
En met fouten airbag? Lampje airbag aan?
in het mfa scherm, airbag lampje aan en fout in mfa display : airbag fault.
Er komen verscheidene waarschuwings signalen. lampje handrem knippert?
Wanneer je wil starten dan geeft ie geen kik, niks.
Uitgemeten met multimeter aan batterij gaf 8.3V aan.
M'n vraag was dan ook, komt dit allemaal door die lege batterij ?
grtn
Waarschijnlijk was het al voldoende geweest om de accu weer even los te koppelen en weer aan te sluiten. Dit kan bij de E-mfa van Kufatec gebeuren.BND schreef:Kufatec (werkte niet) uitgebouwd radio aangesloten daarna terug kufatec erin.
Dit weet ik dan voor de volgende keer,wehoo schreef:Waarschijnlijk was het al voldoende geweest om de accu weer even los te koppelen en weer aan te sluiten. Dit kan bij de E-mfa van Kufatec gebeuren.BND schreef:Kufatec (werkte niet) uitgebouwd radio aangesloten daarna terug kufatec erin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten