Track Jack

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Track Jack

Bericht door iroc-dennis »

Wat vinden jullie van het Track Jack systeem?

het is een GPS volgsysteem geschikt voor ritten registratie of voor diefstal van je goederen bijvoorbeeld.
het is een systeem wat in ieder geval op je 12 v word aangesloten dus je zit eigenlijk nooit met batterijen die je om de 2 weken moet vervangen zoals bij andere GPS volgsystemen wel het geval is.

de Prijs is ook goed voor een goed systeem.

ik zit te denken er 1 in mijn Golf te bouwen.

www.trackjackeurope.com

Graag jullie mening hierover of natuurlijk een veel beter alternatief.
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Track Jack

Bericht door iroc-dennis »

32 x bekeken door jullie en niemand die een mening heeft :roll:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Track Jack

Bericht door wehoo »

Over gpstrackers lopen al draadjes: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ps+tracker

Niet de goedkoopste (prepaid) versie. Er zijn alternatieven: http://www.gpstrackershop.nl/
Gr. Wehoo.
Afbeelding
TrackJackEurope
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2012, 10:07
Type auto: Polo 6R

Re: Track Jack

Bericht door TrackJackEurope »

Beste Iroc-Dennis,

Goed om te zien dat je overweegt om gebruik te maken van een Track & Trace systeem van TrackJack.
Graag adviseren we je over het gebruik om te zien of dit past bij de doeleinden waar je het voor wilt gebruiken.

Je kunt contact met ons opnemen via sales@trackjack.nl of t: 010 8200190.

Met vriendelijke groet,

TrackJack Europe
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Track Jack

Bericht door iroc-dennis »

oooh kijk aan, gelijk een lid erbij.

mijn doeleinde zal zijn dat ik graag zou willen weten waar mijn voertuig zich bevind als ik ontdek dat de auto zonder toezegging mee genomen is.

ofwel gestolen.

dat is mijn doeleinde, verder zal ik er niks mee doen.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Track Jack

Bericht door bzb »

en dan ga je hem weer terughalen in polen/t' kamp?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Track Jack

Bericht door MkVI Nmgn »

bzb schreef:en dan ga je hem weer terughalen in polen/t' kamp?
Ja sowieso haal ik mijn auto terug :evil:
Een Kamper een Pool of weet ik veel wat interesseert me erg weinig,
Poten van mijn spullen afblijven
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
TrackJackEurope
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2012, 10:07
Type auto: Polo 6R

Re: Track Jack

Bericht door TrackJackEurope »

iroc-dennis schreef:oooh kijk aan, gelijk een lid erbij.

mijn doeleinde zal zijn dat ik graag zou willen weten waar mijn voertuig zich bevind als ik ontdek dat de auto zonder toezegging mee genomen is.

ofwel gestolen.

dat is mijn doeleinde, verder zal ik er niks mee doen.
Hiervoor wordt onze TrackJack OTM 2.0 door veel klanten gebruikt. Wanneer je auto wordt gestolen, ontvang je een diefstalmelding per e-mail of op je mobiele telefoon, de keuze is aan jou. Vervolgens kun je via het persoonlijk internetaccount zien waar je auto zich bevindt.
Uiteraard zijn er nog meer mogelijkheden voor gebruik, maar dit lijkt me voor jou het belangrijkst.

Met vriendelijke groet,

TrackJack Europe
Gebruikersavatar
gol5ive
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 mei 2011, 19:44
Type auto: Golf VII GTI PP
Locatie: Westland

Re: Track Jack

Bericht door gol5ive »

Op wat voor manier(en) 'weet' de Trackjack dat de auto wordt gestolen?
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Roman77
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 sep 2011, 12:10

Re: Track Jack

Bericht door Roman77 »

gol5ive schreef:Op wat voor manier(en) 'weet' de Trackjack dat de auto wordt gestolen?
Als gebruiker van de OTM 2.0 kunt u een veiligheidszone instellen, waarmee een diefstalmelding wordt verstuurd naar uw mobiele telefoon als het object hier buiten komt. Ook kunt u een sabotagemelding instellen of kiezen voor een sluitende ritregistratie die voldoet aan de eisen van de Belastingdienst.

Overigens koop je voor een paar knaken een GPS blocker en je weet nog niks en ja me collega heeft deze tracker en ja hij heeft de blocker getest.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Track Jack

Bericht door staffpride »

Is het signaal wat de track jack gebruikt dan niet gevoelig voor een jammer? ;-)

Dat is namelijk onderdeel van de standaarduitrusting van de gemiddelde autodief. Zo worden gps volgsystemen heel eenvoudig lamgelegd en zijn daarmee nutteloos
MVG EMServices

Afbeelding
Roman77
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 sep 2011, 12:10

Re: Track Jack

Bericht door Roman77 »

staffpride schreef:Is het signaal wat de track jack gebruikt dan niet gevoelig voor een jammer? ;-)

Dat is namelijk onderdeel van de standaarduitrusting van de gemiddelde autodief. Zo worden gps volgsystemen heel eenvoudig lamgelegd en zijn daarmee nutteloos
Misschien verkeerd verwoord natuurlijk zijn ze dat, dat bedoelde ik ook te zeggen.
TrackJackEurope
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2012, 10:07
Type auto: Polo 6R

Re: Track Jack

Bericht door TrackJackEurope »

Nog steeds worden er veel auto's teruggevonden door middel van een GPS Track & Trace systeem, ondanks dat veel autodieven uitgerust zijn met een Jammer. Er is namelijk ook een grote groep autodieven die hier geen gebruik van maakt. Wij maken maandelijks mee dat er auto's teruggehaald worden dankzij het Track & Trace systeem, terwijl de auto gestolen was.
Natuurlijk, dieven hebben zo hun manieren om dit soort systemen te ontwijken, maar ze zijn niet altijd zo gehaaid.
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: Track Jack

Bericht door Sciroccofrank »

Wel een eerlijk antwoord.....
Gebruikersavatar
gol5ive
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 mei 2011, 19:44
Type auto: Golf VII GTI PP
Locatie: Westland

Re: Track Jack

Bericht door gol5ive »

Sciroccofrank schreef:Wel een eerlijk antwoord.....
Inderdaad, en alle kleine beetjes betreffende beveiliging en/of het mogelijk terugverkrijgen van je auto helpen.
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Track Jack

Bericht door wehoo »

Misschien dat TrackJackEurope kan uitleggen op welke wijze hun systeem beveiligt tegen plaatsing van het voertuig in een (ijzeren) container, verplaatsing d.m.v. die container en demontage van het voertuig. Een van de meest gebruikte manieren na diefstal, waarbij amper voertuigen worden teruggevonden. 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Track Jack

Bericht door NICO! »

TrackJackEurope schreef: Natuurlijk, dieven hebben zo hun manieren om dit soort systemen te ontwijken, maar ze zijn niet altijd zo gehaaid.
Niet dus :mrgreen:
Groeten, Nico
TrackJackEurope
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2012, 10:07
Type auto: Polo 6R

Re: Track Jack

Bericht door TrackJackEurope »

wehoo schreef:Misschien dat TrackJackEurope kan uitleggen op welke wijze hun systeem beveiligt tegen plaatsing van het voertuig in een (ijzeren) container, verplaatsing d.m.v. die container en demontage van het voertuig. Een van de meest gebruikte manieren na diefstal, waarbij amper voertuigen worden teruggevonden. 8-)
We hebben te maken met een GPS signaal, die de locatie van het voertuig door geeft. Wanneer het voertuig in een container wordt gereden, is de kans heel groot dat het systeem geen GPS signaal meer doorkrijgt en dus ook geen locatie kan afgeven.
Dit is het geval bij bijna alle Track & Trace systemen. Echter, wanneer het systeem gedemonteerd wordt, geeft TrackJack een sabotagemelding met de locatiegegevens waar dit is gebeurd.
Al met al, in sommige situaties kunnen dieven het Track & Trace systeem omzeilen, maar het is voor hen wel vele malen moeilijker om je op een dwaalspoor te zetten, aangezien er dankzij het systeem altijd aanknopingspunten zijn voor een eventueel onderzoek.
Henk1
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2016, 15:08
Type auto: Polo

Re: Track Jack nieuwe vraag voor alternatief

Bericht door Henk1 »

Na 5 jaar minimaal 2 x per jaar ellende met de Trackjack krijg ik nu helemaal geen support meer van ze. Ongelofelijk wat een (non-)service.

Eerst domme antwoorden (geen abonnement - geen alarmen ontvangen (dat is juist het probleem maar ook die daar wel ontvangen zijn geeft hij niet meer door per sms - GPS kapot, koop maar een nieuwe (met korting) maar ja hij geeft netjes aan waar hij staat dus GPS is O.K.) en als je ze daarop wijst wordt het nu al weken stil ondanks diverse vragen om antwoord.

Hij geeft dagelijks wel door waar hij staat maar niet de alarmen van mijn autoalarm.
Juist daarvoor had ik hem. De auto staat niet direct voor de deur en ik wil weten als het autoalarm afgaat.

Weet iemand een alternatief voor de trackjack?
Ik zoek dus niet een GPS tracker maar een apparaat wat de alarmen van het Defa alarm doorgeeft per sms.
Dat daarbij te zien is waar hij staat is mooi maar voor mij niet de hoofdzaak.

Dus HELP!?!
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Track Jack

Bericht door bluetiger »

Ik heb zelf ook de Trackjack en Defa en heb nooit problemen eigenlijk. Fleetacces heeft bij mij de boel ingebouwd en als er vragen of opmerkingen zijn reageren ze altijd snel.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Track Jack

Bericht door bluetiger »

Inmiddels ligt het TJ systeem op zijn gat. De laatst gelogde positie is van 1/1/2017 en daarna is het stil. Volgens TJ zelf heeft het te maken met de schrikkelseconde die is ingevoerd. Het systeem is net buiten de garantie en al 'coulance' bieden ze een alternatief aan tegen een gereduceerd tarief. Echter is dit alternatief voor mij geen optie omdat ie los in de OBD poort zit en niet netjes is weggewerkt met koppeling aan het DEFA diefstalalarm. Inmiddels al meerdere emailtjes naar TJ gegaan maar ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en dat vervangen de enige optie is.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Track Jack nieuwe vraag voor alternatief

Bericht door bluetiger »

Henk1 schreef:Na 5 jaar minimaal 2 x per jaar ellende met de Trackjack krijg ik nu helemaal geen support meer van ze. Ongelofelijk wat een (non-)service.

Eerst domme antwoorden (geen abonnement - geen alarmen ontvangen (dat is juist het probleem maar ook die daar wel ontvangen zijn geeft hij niet meer door per sms - GPS kapot, koop maar een nieuwe (met korting) maar ja hij geeft netjes aan waar hij staat dus GPS is O.K.) en als je ze daarop wijst wordt het nu al weken stil ondanks diverse vragen om antwoord.

Hij geeft dagelijks wel door waar hij staat maar niet de alarmen van mijn autoalarm.
Juist daarvoor had ik hem. De auto staat niet direct voor de deur en ik wil weten als het autoalarm afgaat.

Weet iemand een alternatief voor de trackjack?
Ik zoek dus niet een GPS tracker maar een apparaat wat de alarmen van het Defa alarm doorgeeft per sms.
Dat daarbij te zien is waar hij staat is mooi maar voor mij niet de hoofdzaak.

Dus HELP!?!
Fleetacces heeft aangegeven een alternatief te hebben. Voordat ik ze verder ga benaderen probeer ik eerst nog even TJ te stalken.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Track Jack

Bericht door ChielED35 »

bluetiger schreef:Inmiddels ligt het TJ systeem op zijn gat. De laatst gelogde positie is van 1/1/2017 en daarna is het stil. Volgens TJ zelf heeft het te maken met de schrikkelseconde die is ingevoerd. Het systeem is net buiten de garantie en al 'coulance' bieden ze een alternatief aan tegen een gereduceerd tarief. Echter is dit alternatief voor mij geen optie omdat ie los in de OBD poort zit en niet netjes is weggewerkt met koppeling aan het DEFA diefstalalarm. Inmiddels al meerdere emailtjes naar TJ gegaan maar ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en dat vervangen de enige optie is.
Wat een schrikkelseconde wel niet voor invloed kan hebben :shock: . Ineens ligt je hele systeem plat, best bijzonder.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Track Jack

Bericht door theo »

Wat een flutbedrijf dat ze het niet oplossen.
Barbaric
Berichten: 260
Lid geworden op: 19 nov 2013, 22:19
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Track Jack

Bericht door Barbaric »

In 2015 was er ook een schrikkelseconde dus dan zouden ze dat probleem toen al gehad moeten hebben.
Officieel gezien volgens Europesche wet moet een apparaat voor een redelijke termijn blijven werken. Misschien kan je het nog wel aanvechten op een of andere manier.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten