Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !
Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !
!
Laatst gewijzigd door indiansummer op 27 aug 2012, 07:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !
Dat word achteraan in de rij aansluiten
RobVr is al een hele tijd aan het zoeken.

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dan is dit ook al bekend, neem ik aan: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... mk1#p37442indiansummer schreef:Het aanbod op de bekende en onbekende sites op internet is mij bekend, daar staat tot heden de auto niet bij die ik hebben wil !
Gr. Wehoo.

gewoon op golf zoeken op mobile, tot jaartal 1985 zoeken, en dan van duur naar goedkoop
kom je dit soort auto's tegen
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT
kom je dit soort auto's tegen
- Edition30
- Type auto: Edition 30
MKV Nmgn schreef:Dat word achteraan in de rij aansluiten![]()
Kan wel wezen, maar Rob geeft geen € 500,00 tipgeld

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen.
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen.
Groetjes Tonnie
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Dank je TonnieMKV Nmgn schreef:Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,

Heb waarschijnlijk een GTI mk1 gevonden. Moet ik nog invoeren. Zal hier uiteraard foto's plaatsen wanneer ik de auto heb!
Even on-topic. Staat nu op marktplaats één te koop voor 8500,-. Moet dus een goeie zijn. Helaas met maar 2 foto's.
Groet RobvR
- Edition30
Goed nieuws Rob! Eindelijk heb je hem gevonden dus, hoop dat de auto snel voor de deur staat.RobvR schreef:Dank je TonnieMKV Nmgn schreef:Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen..
Heb waarschijnlijk een GTI mk1 gevonden. Moet ik nog invoeren. Zal hier uiteraard foto's plaatsen wanneer ik de auto heb!
Even on-topic. Staat nu op marktplaats één te koop voor 8500,-. Moet dus een goeie zijn. Helaas met maar 2 foto's.
@Tonnie
Niet zo serieus op ingaan als er een

Tuurlijk gunnen we Rob een mooie I veel eerder. En inderdaad kan je naar die 500 wel fluiten. Alhoewel, mogelijk is Rob, met de gouden tip die hij hierboven heeft gegeven, nu € 500 rijker.

Gr. Renco
- RobvR
Hij mag het geld houden... straks wordt het nog een trend!Edition30 schreef:Goed nieuws Rob! Eindelijk heb je hem gevonden dus, hoop dat de auto snel voor de deur staat.RobvR schreef:Dank je TonnieMKV Nmgn schreef:Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen..
@Tonnie
Niet zo serieus op ingaan als er eenstaat.
![]()
Tuurlijk gunnen we Rob een mooie I veel eerder. En inderdaad kan je naar die 500 wel fluiten. Alhoewel, mogelijk is Rob, met de gouden tip die hij hierboven heeft gegeven, nu € 500 rijker.
Groet RobvR
- Edition30
@RobvR
En ........ , staat de Golf I GTI al voor de deur? Vertel, vertel ....... .
En ........ , staat de Golf I GTI al voor de deur? Vertel, vertel ....... .
Gr. Renco
is het interessant om vanuit een site als marktplaats.nl te kijken voor een tweedehands golf gti mk 1 om in België in te voeren? of ben ik meer met een site uit Duitsland of iets als gticlassics.nl?
- RobvR
Hier staat het één en ander aan site's. Ik zou ook het volksforum en vwforum blijven raadplegen. Zo ben ik aan mn Belgische GTI mk1 gekomenmanga_28 schreef:is het interessant om vanuit een site als marktplaats.nl te kijken voor een tweedehands golf gti mk 1 om in België in te voeren? of ben ik meer met een site uit Duitsland of iets als gticlassics.nl?

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =30&t=2428
Doe hier een slotje op. De starter van dit topic heeft z'n begin post geleegd.
Groet RobvR