Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Zo ben net terug was een leuke maar warme dag , ben beetje verbrand van de zon maar dat is alles uit te houden . Het was toch minder warm dan hier in het zuiden , hier is het 38,5 en in Katwijk was het 30 graden . Heb veel bekende gezien en veel mooie autos . Zal straks effe wat fotos uploaden ..
Voor de mensen die het nog steeds niet geloven hij heeft een H&R ultra low wat nog eens bewerkt is Heb zelf gekeken .
Het leuke is dat ik 70% van de autos ken en ook de eigenaren wat erbij horen . Altijd leuk om dan op zon meeting eens te babbelen . Ookal was het te warm voor lange gesprekken
@ed60Letzebuerg stond je bij de ingang daar erbij ?
ook een topdag gehad! vanwege drukte me auto niet kunnen poetsen, wel effe gewassen ik stond voor de betaal hokjes rechts vond 't niet waardig om em erbij te zetten. volgend jaar zeker weer heen!
was echt een top dag vandaag (vond het niet te warm)
ben nog aan het verwerken wat ik allemaal heb gezien vandaag NIET NORMAAL!!!
veel bekende en nieuwe gezichten ontmoet helemaal goed
@ chris5gti
ik heb je nog wel net weg zien rijden bij de in/uitgang, herkende je aan de benz velgen!(mooie foto's man)
@ed60
ben speciaal voor jou auto naar je toe gereden aangezien er nogal veel over geschreven is hier op het forum
had er wel ff omheen willen lopen maar daar kwam het niet van op de landingsbaan hahahah.
73GTI schreef:
@ chris5gti
ik heb je nog wel net weg zien rijden bij de in/uitgang, herkende je aan de benz velgen!(mooie foto's man)
was jij degene die naar me toe kwam gelopen ?
Ik zag bij de ingang een golf 5 met een rode bra vandaar dat ik weinig zin had om daar ff rond te kijken ..
ja ik was het
ps hij zag er goed uit je GTI en aan het kenteken te zien net zo oud als de mijne
ik stond met mijn GTI naast de rode bra GTI en groene golf1 cabrio
Oh ok ja degene met die rode bra heeft hier niet zon goede naam Maargoed dan ben jij de enige wat ik van dit forum heb gezien de hele dag En ja mijne is van 06-2005 .
Chris5gti schreef:Zo mensen tijd voor een paar fotos !!!!!
Het leuke is dat ik 70% van de autos ken en ook de eigenaren wat erbij horen . Altijd leuk om dan op zon meeting eens te babbelen . Ookal was het te warm voor lange gesprekken
Gaaf zie ik hier nou echt een 6 cylinder in liggen?
Edit: Ik zie het al, het is een 5 met een 6 neus.. Maar wel gaaf! zo moest de 6r gewoon zijn
Ik ben vrijdagavond naar het hotel gegaan, meeste van de auto's die ik op de foto's heb gezien ook gezien daar, grote plus was dat het niet meer zo warm was.
MIVW 2012 viel mij persoonlijk wat tegen en dat kwam niet door het warme weer. Ik vind dat er in de 2011 editie veel meer mooie wagens stonden. Ook was het terein anders ingedeeld waardoor het nu wel erg verspreid stond. Dit zou goed kunnen omdat er naar mijn gevoel veel meer wagens stonden als het jaar ervoor
Hierbij wat foto's van mijn kant!
Oh ja.. Volgens mij in 2011 de trend Rotiform BLQ en was het dit jaar de Helios velg....
Heerlijk soundje uit de wagen! Alleen geen uitlaatsierstuk!
Massari schreef:Was een mooie dag, niet tot 17 uur gebleven, maar daarna even richting een verkoelend strandje
Veel Duitsers maken echt enorm mooie exemplaren van hun auto's, daar kunnen we als Nederlanders nog een puntje aan zuigen.
Ik vond er ook heel veel nette NL auto's staan, dat viel mij zeker op en ook zeker duitse die niet in mijn straatje passen (airbrush,opvallende interieurdelen etc). Ik reed het terrein op en zag duitsers gewoon hun auto overal ervoor duwen en je zag ook zeker blikken van zo'n groep richting nette maar misschien iets oudere NL auto's. Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor zo'n groep met dikke auto's die de moeite neemt om te komen, allemaal op lucht en dik spul maar waardering voor elkaars spul vind ik ook wel horen op zo'n dag. En dit waren gewoon meeting waardige auto's hoor, geen standaard exemplaren. Leuk dat je je geleasde net nieuwe VW/Audi helemaal ombouwt en over 2 jaar weer terug maar heb ook waardering voor jongens die weinig geld hebben en met een aanlopende lage strakke gepoetse polo komen, maar die wel betaald is