Media-in oplossing?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Ron_VAG
Type auto: Up GTI

Media-in oplossing?

Bericht door Ron_VAG »

Ben bekend met een Golf 6 Variant die een Media-in aansluiting voor de iphone (specifieke kabel) heeft in de armsteun. Nou wil ik deze ook hebben in mijn MK5. Maar nu zit er onder de armsteun een opbergvak + koeling. Is dit lastig te verwijderen? Eigenlijk wil ik dat kleine "koelkastje" niet kwijt. Andere optie is een Media-in in het dashboardkastje, maar dan heb je volgens mij puur een kabeltje wat gewoon aan je RNS510 hangt. Maar is de geluidsweergave dan net zo goed als dat je een Media-in aansluiting onder je armsteun hebt? Of zit hier dan weer een extra stukje elektronica in verwerkt? En hoe zit het met de weergave van albums/artiestnamen etc? In de MK6 wordt deze info wel weergegeven!
Indien de onderdeelnummers bekend zijn, dan hoor ik dat graag!
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
s3.
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Media-in oplossing?

Bericht door s3. »

Koeling onder je armsteun? Is dat niet gewoon een munthouder? Koeling heb ik in de dashboardkast hoor op de MKV.
wehoo

Bericht door wehoo »

Of het nu in je armsteun of in je dashboardkastje zit, de elektronica die erbij hoort is hetzelfde. Is toch wel iets meer dan enkel een kabeltje naar de RNS.
Voor de geluidsweergave, de bediening via de RNS en de weergave op de RNS maakt dit niet uit. Het systeem is namelijk hetzelfde.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Ron_VAG
Type auto: Up GTI

Bericht door Ron_VAG »

wehoo schreef:Of het nu in je armsteun of in je dashboardkastje zit, de elektronica die erbij hoort is hetzelfde. Is toch wel iets meer dan enkel een kabeltje naar de RNS.
Voor de geluidsweergave, de bediening via de RNS en de weergave op de RNS maakt dit niet uit. Het systeem is namelijk hetzelfde.
Ah oke.
Weet jij toevallig wat ik zoal nodig heb hiervoor qua onderdelen?
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
wehoo

Bericht door wehoo »

http://shop.udenhout.nl/media_in_interface
http://members.ziggo.nl/werner.hooger/P ... a%20in.pdf

Ik heb hem zelf in het dashboardkastje, in gebruik met Ipod en USB-stick. Te bedienen (Ipod tevens opladen) vanuit de RNS510.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik heb het bij mij Golf 5 toen ook gedaan.
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... &start=440
Je bent ongeveer een uurtje bezig met inbouwen en moet wel even mededelen dat je luchtkanaal naar achter niet meer werkt. omdat er geen buis is die past ik heb van golf5/6 geprobeerd 3 verschillende soorten maar geen van de 3 paste.
1K0 863 328 A 71N Deze heb je nodig.
En deze 5N0 035 341 B

Hier nog wat info: http://www.my-gti.com/42/volkswagen-med ... erface-mdi
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
iroc-dennis
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Bericht door iroc-dennis »

De complete armsteun van een golf lV incl bijbehorende lucht kanaal koker past wel gewoon in 1 keer in je vw golf V, dan behoud je eventueel je airco koeling in je armsteun en je hebt je media-inn in je armsteun.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”