Catch Can Ultimate Golf V

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Roman77

Catch Can Ultimate Golf V

Bericht door Roman77 »

Te koop Catch Can Ultimate,

De Catch Can is splinter nieuw, reden van verkoop hij past niet icm een Forge Twin Take.

Past wel met een normale luchtfiler of Carbonio zie youtube voorbeeld :

http://www.youtube.com/watch?v=3rHzstyGpas

Prijs 269 euro

Afbeelding

http://www.celtemp-services.nl/catch-ca ... -1339.html
KlouxOne

Re: Catch Can Ultimate Golf V

Bericht door KlouxOne »

weet je zeker dat hij niet past? dit is wel passend te maken hoor! alleen niet met het standaard beugeltje wat er bij zit waarschijnlijk.

Zonde om weg te doen :(
Roman77

Bericht door Roman77 »

KlouxOne schreef:weet je zeker dat hij niet past? dit is wel passend te maken hoor! alleen niet met het standaard beugeltje wat er bij zit waarschijnlijk.

Zonde om weg te doen :(
Ik heb het samen met verlengsnoer geprobeerd, maar de bevestiging is anders dat de standaard can, deze wordt aan de bovenkant gemonteerd en paste dus met geen mogelijkheid aan de kant waar ook de TwinTake zit.
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

Niet alleen de bevestiging is anders (want je kunt zoals Kloux aangeeft altijd een andere beugel gebruiken) maar deze can is even een slag groter in diameter en hoogte als ik mij niet vergis. Met de standaard motor afdekking past het prima en ziet het er 10x beter uit dan de goedkopere versie. In het filmpje op youtube monteren ze ook deze versie op de 5 GTI (met bijgeleverde beugel).
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Je laat je eigen toch niet kennen door een Can,
er is altijd wel een mogelijkheid om deze can ergens te plaatsen.
Bijvoorbeeld aan de linkerkant waar de carbonfilter zit deze een stukje verplaatsen en daar naast plaatsen,
Of waar de Twintake zit zal toch ook wel een mogelijkheid zijn of weet ik veel waar.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Roman77

Bericht door Roman77 »

Up!
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”