Kachel
Re: Kachel
das bij mij ook wel ('08 gti)
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Motor wel goed op temperatuur? We krijgen zeer veel relatief jonge Golf 5 gti modellen binnen met een kapotte thermostaat. Met als gevolg dat het koelwater werkelijk maar 70 graden wordt (metertje staat op het dashboard dan wel op 90 graden, maar in vag-com lees je de werkelijke waarde uit). Op dat moment duurt het ook erg lang voordat je kachel warm wordt.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
En wat kost dat ongeveer?en is dat snel te vervangen of ben ik auto dag kwijt?
maar als ik dan op 24 graden zet, werkt hij wel goed?
En ik hoor ook tikkend geluid als ik draaiknop temperatuur omhoog en omlaag draai.
Wat kan dat zijn?
Wat kan dat zijn?
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Dat is de stelmotor van de kachel dat is echt een kwaaltje maar kan geen kwaad en thermostaat vanvangen is nogal een aardig klusje heb het één keer gedaan en vond het erg tegenvallen, zover ik me kan herinderen was ik een kleine 4u bezig
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ok,en zijn dat dure onderdelen?want auto zit nu nog in garantie,maar garage zegt dat ik eerst maar eens motor goed warm moet draaien en kachel NIET op automatisch zetten.
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Geen idee wat het ongeveer kost (wij constateren het alleen, wij doen geen onderhoud), aan materiaal zal het misschien 50 tot 75 euro kosten (incl het thermostaathuis).leonneku schreef:En wat kost dat ongeveer?en is dat snel te vervangen of ben ik auto dag kwijt?
Dan je uren en evt koelwater verversen.
Vraag even bij bv autotechniekhanssloot wat het kost, zij doen veel onderhoud.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl