Keuze Spacers

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Dutch Delight
Type auto: Scirocco MK3

Keuze Spacers

Bericht door Dutch Delight »

Folks,

Nu de "summer-rims" weer netjes warm opgeborgen zijn dacht ik eraan misschien toch nog bv 3 mm spacers er tussen te gaan zetten volgend jaar. Het is nu al ok maar nét de finishing touch zeg maar, jullie snappen dat zeker wel denk ik zo :)

Aan welke merken moet ik dan denken, en dien ik dan ook langere wielbouten aan te schaffen? Ik dacht zelf eens bij KSC import te informeren. Ook zou ik graag de spacers in zwart dan willen hebben. Hier enige goede referenties?

Thanks
8-) 8-)
Afbeelding
GTIED30
Type auto: GTI edition 30

Re: Keuze Spacers

Bericht door GTIED30 »

Ik zou voor H&R gaan
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

Ik zou geen spacers monteren maar hem wat verlagen . Dan heb je optisch een betere verhouding dan dat je je wielen naar buiten laat komen waardoor de auto weer hoger lijkt . Daarbij zijn ook veel mensen wat last krijgen van trillingen in het stuur/auto door spacers en verhalen over dat je het wiel inhaald op de autosnelweg enz .
Dutch Delight
Type auto: Scirocco MK3

Bericht door Dutch Delight »

Chris5gti schreef:Ik zou geen spacers monteren maar hem wat verlagen . Dan heb je optisch een betere verhouding dan dat je je wielen naar buiten laat komen waardoor de auto weer hoger lijkt . Daarbij zijn ook veel mensen wat last krijgen van trillingen in het stuur/auto door spacers en verhalen over dat je het wiel inhaald op de autosnelweg enz .
Ja hij zou nog wel ietsjes lager kunnen. Momenteel met Eibach 30mm veren. Dan zou ik dus wellicht aan een schroefset moeten gaan (al wel over nagedacht).

Thanks
:ugeek:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”