Golf R20 2.5 V5?
- haantje de voorste
- Type auto: Golf GTI ED35
Golf R20 2.5 V5?
Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / Carbonio / GFB DV+/ - 357 PK / 460 NM
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Re: Golf R20 2.5 V5?
2,5 krijg je alleen uit de usa (of ingevoerd ) Is in een golf 5 en 6 te krijgen . Met een turbo erop wil dit wel !
Zie hier , en vind het geluid op deze video zellfs mooier dan een r32 .
Zie hier , en vind het geluid op deze video zellfs mooier dan een r32 .
- haantje de voorste
- Type auto: Golf GTI ED35
wow die klinkt inderdaad erg lekker.
Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / Carbonio / GFB DV+/ - 357 PK / 460 NM
Een 2.5 5 cylinder wordt inderdaad aleen in usa geleverd. Heeft 170pk. In usa wordt hij niet als GTI of R verkocht. Aleen in standaard uitvoering, Highline bijvoorbeeld.
Het lijkt erop dat deze auto als wrak in de usa is gekocht en hier opnieuw is opgebouwd in R20 optiek. Dat lijkt me de enige intersante optie om een golf uit de usa te halen. Een auto uit de USA importeren is erg duur namelijk. Veel meer bijkomende kosten dan uit Duitsland importeren.
Het kenteken is afgeplakt en het kenteken dat in de advertentie tekst staat bestaat niet volgens de RDW. Je kunt dus niet herlijden hoeveel BPM er bij invoer is afgedragen. Waarschijnlijk een bewuste keuze van de verkoper zodat je niet kunt zien dat het een schade import is.
Heeft ook een handmatig bediende airco zag ik. En de afwerking rondom de DSG is van een GTI.
Twijfelachtig exemplaar denk ik.......
Het lijkt erop dat deze auto als wrak in de usa is gekocht en hier opnieuw is opgebouwd in R20 optiek. Dat lijkt me de enige intersante optie om een golf uit de usa te halen. Een auto uit de USA importeren is erg duur namelijk. Veel meer bijkomende kosten dan uit Duitsland importeren.
Het kenteken is afgeplakt en het kenteken dat in de advertentie tekst staat bestaat niet volgens de RDW. Je kunt dus niet herlijden hoeveel BPM er bij invoer is afgedragen. Waarschijnlijk een bewuste keuze van de verkoper zodat je niet kunt zien dat het een schade import is.
Heeft ook een handmatig bediende airco zag ik. En de afwerking rondom de DSG is van een GTI.
Twijfelachtig exemplaar denk ik.......
- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
Ik las laatst ergens dat het blok van de Audi TT-RS een afgeleide is van dit 5 cil blok.
Vermogen kan het redelijk hebben dus
Vermogen kan het redelijk hebben dus

Weet iemand misschien waarom zulke motorblokken niet in europa uitkomen? Of is de 2.5 V5 alleen voor Noord-Amerika gericht?
- gol5ive
- Type auto: Golf VII GTI PP
Er staat een onjuiste kenteken in de advertentie tekst. I.p.v. 28-ZZD-2 moet het volgens mij zijn 28-ZDD-2. Met dit kenteken vind je wel het een en ander.ripa schreef: Het kenteken is afgeplakt en het kenteken dat in de advertentie tekst staat bestaat niet volgens de RDW. Je kunt dus niet herlijden hoeveel BPM er bij invoer is afgedragen. Waarschijnlijk een bewuste keuze van de verkoper zodat je niet kunt zien dat het een schade import is.
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016