dynaudio

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
freduc
Type auto: golf VI R20

dynaudio

Bericht door freduc »

hallo , ik heb een dynaudio in mijn golf 6 zitten maar moet zeggen dat ik het niet helemaal top vind , dat kan beter mijn inziens , mijn vraag is of er meer zijn met die meninig en hebben juliie dit verbeterd of beter gezegd wat zijn de manieren om dit te verbeteren , hoor graag jullie ideen alvast bedankt fred
gout
Type auto: Golf VI Gti Bmw E61

Re: dynaudio

Bericht door gout »

hallo

heb zelf ook dyn audio en ben daar zeer over te spreken.
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

gout schreef:hallo

+1 :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
bzb

Bericht door bzb »

Andere tweeters, deuren goed dempen en voorzien van silent coat. Eventueel de speaker draden omwisselen aan 1 kant om zo via faseverschuiving het geluid wat meer in jet midden te krijgen.
Laatst gewijzigd door bzb op 12 dec 2012, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Bericht door yal »

Mijn broer en ik vinden het geluid van de dynaudio ook tegenvallen. Prijs was ook niet hoog.
Wellicht dat de instellingen veranderen wat verbetering kan geven.

In de Skoda had ik een Soundsystem en dat beviel beter , ook de versterker was veel groter.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Tino
Type auto: Scirocco MK3

Bericht door Tino »

Gti-Mar schreef:
gout schreef:hallo

+2 :D
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
73GTI
Type auto: 73MKVR32

Bericht door 73GTI »

@ die niet tevreden zijn met Dynaudio

als je wat anders gaat halen voor je auto,wil ik wel de Dynaudio set(compleet) overnemen.(past toch gewoon in mkv?)

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Dynaudio is beter dan de standaard maar je valt er niet van je stoel van.
Ik heb heel wat tijd aan de afregeling besteed...waarbij het merendeel voor de nullijn staat.

Ik vind bedrading gedeeltelijk ompolen om het geluid in het midden te krijgen een heel vreemd advies als ik het mag zeggen..je introduceert zo "uitdovingen" wat leidt tot een ongebalanceerde frequentiekarakteristiek en helpt het stereobeeld om zeep en introduceert fase-fouten met alleen maar meer nare gevolgen dus NIET doen ;)

Balans (links/rechts) en Fader (voor/achter) zijn voor een "centerfill" gereserveerd dus gebruik deze hier dan ook voor.

Als Dynaudio niet geeft wat je verwacht moet je meer geld uitgeven dit is misschien niet wat je wilt horen maar de meerprijs is prijs/kwaliteit gewoon in orde voor wat betreft Dynaudio.
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Bericht door yal »

@ErikGTI , als de mogelijkheid er was geweest om meer geld uit te geven aan een beter audiosysteem dan had ik dat zeker gedaan.
Daarom zei ik al dat ik de prijs niet hoog vond , daar is helaas het geluid ook naar.

@73GTI , systeem verwijderen zou ik ook nooit doen , een versterker die plug&play past zou ik wel doen of een bassbox erbij zetten.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”