Als ik de achterklep open dan komt daarna het embleem niet meer terug deze blijft hangen.
Nu heb ik alles schoon geblazen en ingespoten met siliconespray maar dit geeft geen verbetering.
Iemand bekend met dit probleem??
gr
Menno
Achterklep slot komt niet terug
Achterklep slot komt niet terug
Gr
Menno
Menno
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Achterklep slot komt niet terug
Toevallig had ik een nieuwe bestelt voor iemand die hetzelfde had als je het Logo helemaal demonteerde zit in de binnenkant het Electra en twee veren waarschijnlijk heb je het zelfde probleem en is het veertje kapot en tussen het draaiende gedeelte gekomen, logo gaat al snel over de €150,- prijs heb ik hier niet exact omdat ik vrij heb.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: Achterklep slot komt niet terug
Oke gevalletje garantie dus.MkVI Nmgn schreef:Toevallig had ik een nieuwe bestelt voor iemand die hetzelfde had als je het Logo helemaal demonteerde zit in de binnenkant het Electra en twee veren waarschijnlijk heb je het zelfde probleem en is het veertje kapot en tussen het draaiende gedeelte gekomen, logo gaat al snel over de €150,- prijs heb ik hier niet exact omdat ik vrij heb.
Dank je wel.
Gr
Menno
Menno