Set OZ Superleggera 19" 5x112

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Spuugemmer
Type auto: MK1 GTI

Set OZ Superleggera 19" 5x112

Bericht door Spuugemmer »

Aangezien het toch wel tijd is om afscheid te gaan nemen van een paar setjes velgen hierbij de eerste in de bingo:

We beginnen met een set OZ superleggera 19" 5x112 8j et40
4 velgen met 2 redelijke banden en 2 slechte banden. Als ik heel eerlijk ben moet er gewoon een nieuw setje rubber omheen.

Prijs: €750,-

Aangezien plaatjes veel meer zeggen dan woorden:

Afbeelding

Afbeelding

Beetje vies maar voor het idee onder een mk6:

Afbeelding
Golf MK1 GTI
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Set OZ Superleggera 19" 5x112

Bericht door Chris5gti »

Dat is een mooi set die ik wel had gekocht als de et wat hoger was , echt jammer voor dat geld is het een koopje !
Wilcoos
Type auto: Golf GTI V

Bericht door Wilcoos »

Waarom zou je een hogere ET willen? En anders kijk je toch hoeveel je af kan draaien?
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Glenne
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Glenne »

Waarschijnlijk geen interesse in ruilen? (half jaar oude lenso b9 18x8.5 et 45 met banden en azev type p zonder banden, zelfde maten. 2 sets tegen 1 dus)
Golf VI GTI
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

Wilcoos schreef:Waarom zou je een hogere ET willen? En anders kijk je toch hoeveel je af kan draaien?
afdraaien kan niet bij alle velgen en als het wel kan is het maar een beetje . Ik wil graag velgen die verder naar binnen gaan (zo veel mogelijk ) zodat ik lager kan rijden en er minder kans op aanlopen is . Bij een originele golf of met alleen veren moet dit set geen probleem zijn en kun je het zonder bedenken inbouwen ! Maar mijn auto is op 305/310 mm en dan word het toch wel krap ..
De et bij een 8J velg zou voor mij 50 moeten zijn .
Spuugemmer

Glenne schreef:Waarschijnlijk geen interesse in ruilen? (half jaar oude lenso b9 18x8.5 et 45 met banden en azev type p zonder banden, zelfde maten. 2 sets tegen 1 dus)
Nee zijn geen velgen waar ik tegen wil ruilen. Neemt niet weg dat het wel een goed bod is. Moet sowieso weer een sterke lichtgewicht velg worden als er iets anders komt. Maar in de basis is het idee om eerst maar eens afscheid van wat setjes te nemen. Of er moet iemand met een setje BBS E28/E88 als ruilwaar komen dan heb ik wel interesse. Eigenlijk verklap ik nu al een beetje waar ik mijn oog op heb laten vallen....
Golf MK1 GTI
Glenne

Bericht door Glenne »

Spuugemmer schreef:
Glenne schreef:Waarschijnlijk geen interesse in ruilen? (half jaar oude lenso b9 18x8.5 et 45 met banden en azev type p zonder banden, zelfde maten. 2 sets tegen 1 dus)
Nee zijn geen velgen waar ik tegen wil ruilen. Neemt niet weg dat het wel een goed bod is. Moet sowieso weer een sterke lichtgewicht velg worden als er iets anders komt. Maar in de basis is het idee om eerst maar eens afscheid van wat setjes te nemen. Of er moet iemand met een setje BBS E28/E88 als ruilwaar komen dan heb ik wel interesse. Eigenlijk verklap ik nu al een beetje waar ik mijn oog op heb laten vallen....
Ja ik had al een vermoeden dat je geen interesse zou hebben. Ik heb maanden gezocht naar een betaalbare set zoals deze en geen gevonden. Dan maar andere gekocht en nu staan deze te koop :cry:
Had dit een half jaartje vroeger te koop gestaan dan waren ze verkocht.
Golf VI GTI
Spuugemmer

Glenne schreef:
Spuugemmer schreef:
Ja ik had al een vermoeden dat je geen interesse zou hebben. Ik heb maanden gezocht naar een betaalbare set zoals deze en geen gevonden. Dan maar andere gekocht en nu staan deze te koop :cry:
Had dit een half jaartje vroeger te koop gestaan dan waren ze verkocht.
Je kan altijd die van jouw te koop zetten en voor je de deal sluit even kijken of die van mij er nog zijn??
Golf MK1 GTI
Glenne

Bericht door Glenne »

Spuugemmer schreef:
Je kan altijd die van jouw te koop zetten en voor je de deal sluit even kijken of die van mij er nog zijn??
heb ik ook al gedacht, maar als ik een koper heb voor de mijne en de jouwe zijn ondertussen al verkocht dan ben ik ook de lul :?
Golf VI GTI
Jerommeke
Type auto: Golf v Gti

Bericht door Jerommeke »

Wat voor maat banden zitten er onder en waar zijn de velgen te bezichtigen

Grt Jeroen
Spuugemmer

mag en slotje op zijn verkocht