Kosten Talladega Velgen
- Robbiepower
- Type auto: Golf MK5 GTI
Kosten Talladega Velgen
Hallo,
Kan iemand voor mij uitzoeken wat de originele R-velgen (Talladega) 18'' in het zilver bij de dealer kosten voor op mijn V GTI? Eventueel een onderdeelnummer?
Alvast bedankt.
Kan iemand voor mij uitzoeken wat de originele R-velgen (Talladega) 18'' in het zilver bij de dealer kosten voor op mijn V GTI? Eventueel een onderdeelnummer?
Alvast bedankt.
Golf 5 GTI
JD Stage 1 250 pk
JD Stage 1 250 pk
Re: Kosten Talladega Velgen
Je kon zelf even niet bellen naar de dealer, maar wilt dat iemand anders voor je belt
?

Dacht 450 per velg
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Je kan ook even aan Ronald Bootje vragen die heeft een nieuwe set gekocht in Duitsland.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
s3. schreef:Je kon zelf even niet bellen naar de dealer, maar wilt dat iemand anders voor je belt?

- Robbiepower
Er zijn hier toch mensen die de beschikking over ETKA hebben waar dit allemaal in staats3. schreef:Je kon zelf even niet bellen naar de dealer, maar wilt dat iemand anders voor je belt?

Golf 5 GTI
JD Stage 1 250 pk
JD Stage 1 250 pk
- MkVI Nmgn
Der is prijs wijziging geweest vanaf 1 Januari alles is een stuk duurder geworden...Robbiepower schreef:Er zijn hier toch mensen die de beschikking over ETKA hebben waar dit allemaal in staats3. schreef:Je kon zelf even niet bellen naar de dealer, maar wilt dat iemand anders voor je belt?
voorbeeld: R20 achter led verlichting is €20,- duurder geworden op de inkoop prijs

Groetjes Tonnie
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Hoi Tonnie,MkVI Nmgn schreef:Der is prijs wijziging geweest vanaf 1 Januari alles is een stuk duurder geworden...Robbiepower schreef:Er zijn hier toch mensen die de beschikking over ETKA hebben waar dit allemaal in staats3. schreef:Je kon zelf even niet bellen naar de dealer, maar wilt dat iemand anders voor je belt?
voorbeeld: R20 achter led verlichting is €20,- duurder geworden op de inkoop prijs
Is alles weer in orde gekomen met je auto btw?,was ik ff nieuwsgierig naar eigenlijk

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- MkVI Nmgn
Breek me de bek niet los...
Ze hadden nieuwe zitting besteld en nieuwe deurpaneel ivm glas alleen op chassisnummer...
Omdat ik achteraf leder erin gezet had hebben ze dus stof besteld en omdat ze niet wisten welke onderdeel nummer deze delen zijn heeft staffpride mij geholpen met zijn chassisnummer dus ben ik weer uit de brand geholpen en nog een weekje wachten dan zou die wel klaar zijn mag ik hopen.
Ze hadden nieuwe zitting besteld en nieuwe deurpaneel ivm glas alleen op chassisnummer...
Omdat ik achteraf leder erin gezet had hebben ze dus stof besteld en omdat ze niet wisten welke onderdeel nummer deze delen zijn heeft staffpride mij geholpen met zijn chassisnummer dus ben ik weer uit de brand geholpen en nog een weekje wachten dan zou die wel klaar zijn mag ik hopen.
Groetjes Tonnie
- Bootje_Ronald
- Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Rootje_Bonald to the rescue...
Velgen kosten bij de stealer 774,- per stuk excl. BTW. Voor de duidelijkheid: da's zonder rubber...Artikelnummer is 5K0601025. Natuurlijk krijg je een korting, maar ik zou bij Pon inclusief rubber en montage ruim 3,2k kwijt zijn. Te idioot voor woorden. Let op ET-waarde, want de Scirocco Talladega is niet geschikt voor de Golf (ET51 tov ik geloof ET38).
Als je interesse hebt, kan ik je aan een adres en Nederlands telefoonnummer helpen die onder de 2k incl BTW een nieuwe set verkoopt mét nieuw rubber. Komen dan idd via Duitsland. Hoor 't wel via pb. Mss zelfs iets voordeel omdat het een 2e set zou zijn...Nee heb je, ja kun je krijgen...
De replica's van Fondmetal zijn er voor 1299,- incl. rubber...Da's overigens bij de voordeligste leverancier die ik kon vinden. Heb ik liever voor iets meer oem waar minder lood op geplakt hoeft te worden.

Velgen kosten bij de stealer 774,- per stuk excl. BTW. Voor de duidelijkheid: da's zonder rubber...Artikelnummer is 5K0601025. Natuurlijk krijg je een korting, maar ik zou bij Pon inclusief rubber en montage ruim 3,2k kwijt zijn. Te idioot voor woorden. Let op ET-waarde, want de Scirocco Talladega is niet geschikt voor de Golf (ET51 tov ik geloof ET38).
Als je interesse hebt, kan ik je aan een adres en Nederlands telefoonnummer helpen die onder de 2k incl BTW een nieuwe set verkoopt mét nieuw rubber. Komen dan idd via Duitsland. Hoor 't wel via pb. Mss zelfs iets voordeel omdat het een 2e set zou zijn...Nee heb je, ja kun je krijgen...

De replica's van Fondmetal zijn er voor 1299,- incl. rubber...Da's overigens bij de voordeligste leverancier die ik kon vinden. Heb ik liever voor iets meer oem waar minder lood op geplakt hoeft te worden.
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Ik heb eventueel ook nog een gebruikt setje, in nieuw staat liggen, alleen wel in 19"
- Bootje_Ronald
- Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Heb ik ook naar gekeken, maar liever toch de 18" ivm comfort. Vreemde is dat de 19" veel vaker voorkomt op de markt. Is dat ook ET51?
Groet, Ronald
Inderdaad ook et 51 en 7,5 j breed.
Er zijn maar weinig/geen velgen die dit hebben, behalve vw.
Vaak hebben ze een lagere et waarde en 8 j of breder, dan komt de velg vaak gevaarlijk naar buiten toe.
Het verschil in comfort tussen 18 en 19 inch is minimaal.
Er zijn maar weinig/geen velgen die dit hebben, behalve vw.
Vaak hebben ze een lagere et waarde en 8 j of breder, dan komt de velg vaak gevaarlijk naar buiten toe.
Het verschil in comfort tussen 18 en 19 inch is minimaal.