Beste Heren,
Ik heb een vraag wat betreft de alarm.
Mijn eerste vraag is eigenlijk heeft mijn auto wel een alarm, een vriend van me heeft hem op de vagcom gehad en hij zij van wel dat de optie aan en uit te zetten was, maar ik zelf merk hier weinig van.
Wel heb ik gemerkt als ik het raam open laat en ik doe de auto opslot dat de gevarenlichten beginnen te branden maar geen geluid of iets te bekennen.
Wel heb ik begrepen van de oude eigenaar dat er destijds is ingebroken in de auto en de rns eruit is gehaald en hij hierbij de rns heeft vervangen door een mfd2.
Zou het kunnen zijn dat de hoorn het zelf gewoon niet doet, en waar zit deze hoorn heb al een paar keer gekeken maar niet kunnen vinden.
Alvast bedankt voor t meedenken,
Mvg, Mik
Alarm
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Re: Alarm
De optie is altijd aanwezig in vagcom. Als je hoorn defect zou zijn, dan moet dat in vagcom aangegeven worden dmv een foutcode. (mits het een origineel alarm is.)
Je kan het ook zien aan de sensoren die in je hemel zitten (klasse 3) en een knopje in de b stijl naast de bestuurdersstoel.
Dit is om eenmalig de binnendetectie uit te zetten als je bv even een kind of huisdier in de auto laat tijdens afsluiten.
Plaats van de hoorn heb je denk ik al via pb gekregen als ik het goed gok.
Je kan het ook zien aan de sensoren die in je hemel zitten (klasse 3) en een knopje in de b stijl naast de bestuurdersstoel.
Dit is om eenmalig de binnendetectie uit te zetten als je bv even een kind of huisdier in de auto laat tijdens afsluiten.
Plaats van de hoorn heb je denk ik al via pb gekregen als ik het goed gok.
-
- Type auto: MK5 GTI DSG 2007
- Contacteer:
Re: Alarm
nu heeft mijn golf wel alarm. als je hem op slot doet bliept hij 3 x
maar als hij een 10 min staat doet hij hij zonder te vragen opnieuw en 10 min later weer iemand hier ervaring mee.?
maar als hij een 10 min staat doet hij hij zonder te vragen opnieuw en 10 min later weer iemand hier ervaring mee.?