Ik heb al een dikke 7 maand en eibach schoefset onder me golf
Sinds een paar weken kraakt die links voor heel erg
Wat zou het kunnen zijn bij de rest van de vering hoor ik niks
Eibach pro street s mk5 gti kraakt
-
- Type auto: golf 6 gti dsg
Re: Eibach pro street s mk5 gti kraakt
toplagers ??!
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
Stuurstang/ stabilisatorstang ?
Is voor elkaar beetje wd40 doet wonderen 

Is het niet toevallig sinds het vriest?
Want stiekem kraakt bij bijna alle auto's bij net wegrijden nu wel het eea aan rubbers/ophanging.
Ik hier ook een kraakje bij het nemen van de eerste paar verkeersdrempels in mijn wijk. Maar nadat alles zich een aantal keren heeft kunnen in/uitveren is het compleet weg.
Ik durf te wedden er dus gewoon het eea bevroren is qua rubbers/ophanging in mijn geval.
Als het nml. niet zo koud is heb ik er totaal geen last van.
Want stiekem kraakt bij bijna alle auto's bij net wegrijden nu wel het eea aan rubbers/ophanging.
Ik hier ook een kraakje bij het nemen van de eerste paar verkeersdrempels in mijn wijk. Maar nadat alles zich een aantal keren heeft kunnen in/uitveren is het compleet weg.
Ik durf te wedden er dus gewoon het eea bevroren is qua rubbers/ophanging in mijn geval.
Als het nml. niet zo koud is heb ik er totaal geen last van.
Onder mn Audi S3 had ik ook een Eibach Prostreet schroefset en deze kraakte ook af en toe. Dit werd veroorzaakt tussen de onderkant van de veer en de schotel waar de veer op rusten. Beetje WD40 en het was weer weg. Waarschijnlijk gekomen door zand e.d. en dat schuurde.
Golf 7R DSG Lapiz Blue