carbon / slutch opbouw kleppen ts(f)i motor
-
- Type auto: golf 6 gti dsg
carbon / slutch opbouw kleppen ts(f)i motor
voor de meesten onder ons , geen "nieuw weetje" vd roetaanslag opbouw op de kleppen ,
wat denken jullie hiervan , aan te sluiten op de retourleiding en halve bus leeg spuiten op bedrijfstemperatuur bij +-2000te/min ,
en bye bye roet ......
http://www.bccp.nl/shop2/contents/nl/p194.html
wat denken jullie hiervan , aan te sluiten op de retourleiding en halve bus leeg spuiten op bedrijfstemperatuur bij +-2000te/min ,
en bye bye roet ......
http://www.bccp.nl/shop2/contents/nl/p194.html
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Re: carbon / slutch opbouw kleppen ts(f)i motor
via de turbo naar de katalysator in, waar het dan waarschijnlijk hangen blijft of verbrand ..
Ik heb dit goedje ook gebruikt en kan je verklappen dat het weinig tot niets doet met de carbon die in je inlaatpoorten en inlaatkleppen zit. Ik heb dit onderzocht met een endoscoop en heb uiteindelijk mijn inlaatspruitstuk losgehaald en de poorten en kleppen met een ander goedje van Tunap schoongekregen.
Als experiment hebben we vervolgens een vervuilde en schone Scirocco bij JD op de bak gezet. De Scirocco's behaalden in april 2012 beide nog 301 PK, nagenoeg gelijke kilometerstand, zelfde dag op kenteken gezet. Het verschil was 11 PK ! Voornamelijk door het verlies aan PK's bij de vervuilde Scirocco..
Als experiment hebben we vervolgens een vervuilde en schone Scirocco bij JD op de bak gezet. De Scirocco's behaalden in april 2012 beide nog 301 PK, nagenoeg gelijke kilometerstand, zelfde dag op kenteken gezet. Het verschil was 11 PK ! Voornamelijk door het verlies aan PK's bij de vervuilde Scirocco..
http://www.derijdercentraal.nl DRC = Het sociale netwerk realiteit. Het autorijden weer ongeremd genieten.
-
ok thanks voor de reply's ,
maar die tunap , moet je daar het kleppen deksel voor vrij maken en op de kleppen rechtstreeks spuiten en kuisen ?
maar die tunap , moet je daar het kleppen deksel voor vrij maken en op de kleppen rechtstreeks spuiten en kuisen ?
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
Ik denk het inlaatspruitstuk eraf halen en dan handmatig reinigen.
Grt Yal
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
-
ja , maar zit de effectieve vervuiling niet meet op de klepzittingen ( waar je dan moeilijk aan kan langs het kleppen deksel )
, .......??
, .......??
@XMT Als je het kleppendeksel eraf neemt dan zie je de nokkenassen , of ik begrijp de vraag niet.
Grt Yal
Grt Yal
-
klepzitting is het contactopp waar de klep zelf in sluit , past mooi rond de klep zelf ,
maar als deze moeten dicht zijn om de boel te reinigen , snap ik er het nut niet van ......
maar als deze moeten dicht zijn om de boel te reinigen , snap ik er het nut niet van ......
Ik geef het op.....
Grt Yal
Grt Yal