Koplamp is beschadigd (diepe groeven en krassen in transparante plastic) en minstens één ophangpunt ervan is gebroken.
Daardoor zit de koplamp nu te diep in de voorbumper en sluit niet meer mooi aan.
Ook is het aller uiterste hoekje/puntje van het linkervoorscherm, die op de ronding van de koplamp aansluit, qua lak beschadigd, maar dit is zo klein dat als de nieuwe koplamp weer goed aan sluit, je dit aan tipt en het niet/amper meer ziet.
KaKzooi...
Enige 'geluk bij een ongeluk' is dat ik sowieso erg graag originele xenon koplampen wilde en hier al langer zoekende naar ben ( zie mijn topic: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 4&start=25 )
Denk nml. dat het via de verzekering (ook al heb ik een no claim beschermer), moeilijk wordt om een set xenons te laten plaatsen en ik het hoog uit voor elkaar krijg dat ze een nieuwe linker halogeen lamp plaatsen... Iemand ervaring?
Kortom: Ik zoek nu een (2e hands) complete set O.E.M. xenon Golf 5 koplampen, compleet inclusief starters/ballasten/d2s lampen.
Helaas staat er niets (voor een nette prijs) op marktplaats en heb er nu ondertussen dus een beetje haast bij.
Wie helpt mij/heeft advies?
Ze hier hoe hij nu niet meer op de bumper/zijscherm aansluit en de kleine lakschade op het hoekje:

Zie hier de groef en schade aan het transparante plastic (groef lijkt door flits niet diep, maar is al vlot 4mm diep):