Golf 6 R ruilen golf 7 gti
Golf 6 R ruilen golf 7 gti
Wie zou zijn golf R ruilen tegen nieuwe golf 7 gti.
Ik zelf denk er wel aan. Omdat ik het verschil tussen R en een gti kleiner vind .
Ik zelf denk er wel aan. Omdat ik het verschil tussen R en een gti kleiner vind .
Re: Golf 6 R ruilen golf 7 gti
Ik zou ervoor gaan, maar ik heb makkelijk lullen omdat ik zelf ook een 7 GTI ga bestellen.GerardR schreef:Wie zou zijn golf R ruilen tegen nieuwe golf 7 gti.

En ik vind de Golf 7 kwa interieur en exterieur een stuk mooier dan de Golf 6, ik weet smaken verschillen.

Laatst gewijzigd door golfruud op 31 jan 2013, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Lekker in de R blijven rijden en wachten tot de kinderziektes uit de VII zijn
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
R houden
Welke kinderziektes ??MkVI Nmgn schreef:Lekker in de R blijven rijden en wachten tot de kinderziektes uit de VII zijn
- MkVI Nmgn
Welke kan ik niet zeggen de auto rolt nog niet van de lopende band af.golfruud schreef:Welke kinderziektes ??MkVI Nmgn schreef:Lekker in de R blijven rijden en wachten tot de kinderziektes uit de VII zijn
Groetjes Tonnie
Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6. 

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Ze hebben ook niet geleerd van de 1 2 3 4 en 5 dus waarom wel van de 6golfruud schreef:Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6.

- Golf VI GTI Adidas
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
En de Golf 5 op de Golf 6 dan?
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gerard zou je niet op de nieuwe R wachten? Desnoods eentje met de kop eraf.

golfruud schreef:Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6.
Whahah goeie

-
- Type auto: Gti v 30edition
ik zou ook de R houden of tegen de tijd inruilen op een R 7
Lekkere positief, snap niet waarom jullie dan VW rijdenbzb schreef:golfruud schreef:Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6.
Whahah goeie

Ook lekker positiefstaffpride schreef:Ze hebben ook niet geleerd van de 1 2 3 4 en 5 dus waarom wel van de 6golfruud schreef:Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6.![]()

ik heb niet voor niks een 2011, heeft verder niks met positief te maken, vrijwel elke auto eerste jaars heeft problemen, behalve japanners, laat daar liever anderen achterkomen, lease rijders b.v. die veel km's erop zetten. dus nogmaals niks met positief te maken gewoon ervaring uit het verleden
Dus alles wat jij koopt is 2e hands i.v.m. kinderziektes, ha ha.bzb schreef:ik heb niet voor niks een 2011, heeft verder niks met positief te maken, vrijwel elke auto eerste jaars heeft problemen, behalve japanners, laat daar liever anderen achterkomen, lease rijders b.v. die veel km's erop zetten. dus nogmaals niks met positief te maken gewoon ervaring uit het verleden

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
ben altijd positiefgolfruud schreef:
Ook lekker positief

wat mij ook tegen houd om nieuw te kopen, is dat je weer ff moet wachten tot ze te chippen zijn

Ik had niet anders verwachtstaffpride schreef:ben altijd positiefgolfruud schreef:
Ook lekker positief
wat mij ook tegen houd om nieuw te kopen, is dat je weer ff moet wachten tot ze te chippen zijn

Kwa chippen heb je gelijk en ook alle extra accessoires komen meestal later.

- MkVI Nmgn
Vandaag golf 6 GTI van 2010 gezien motor kapot...golfruud schreef:Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6.
Het GTI kwaaltje van de type zes ketting versprongen dus komt er een nieuwe motor in.
Zo te zien hebben ze er van geleerd.... NOT
Groetjes Tonnie
golfruud schreef:Dus alles wat jij koopt is 2e hands i.v.m. kinderziektes, ha ha.bzb schreef:ik heb niet voor niks een 2011, heeft verder niks met positief te maken, vrijwel elke auto eerste jaars heeft problemen, behalve japanners, laat daar liever anderen achterkomen, lease rijders b.v. die veel km's erop zetten. dus nogmaals niks met positief te maken gewoon ervaring uit het verledenIeder zijn ding, opzich zijn kinderziektes niet erg, als ze maar opgelost worden.
waneer zeg ik dat???!!! je verdraait alles wat je ziet, ik koop heus wel nieuw, ik had de golf ook nieuw gekocht in 2012 als de dealer mij iets had kunnen bieden wat uberhaubt maar lijkt op een redelijke deal, maar bij een nieuw model heb je echt wel grotere risico's op gezeur.
Ook Japanners zijn niet foutloos kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Mijn ED35 had ook wat dingetjes , nieuw gekocht en model 2012 gelukkig nog 3 jaar garantie
VW is goed met problemen oplossen binnen de garantie , zeker i.c.m. een goede dealer.
Als ik zie bij Mazda wat een gezeik de dealer heeft om een nieuwe bluetooth module te regelen voor onze cx-5 dan doet VW dat 1000x beter.
Ik koop ook altijd een nieuwe auto pas na de eerste facelift , met de Golf III,Bora en Golf VI gedaan en dan nog kom je kinderziektes tegen.
Dus lekker doorrijden met je 6R en dan inruilen na de facelift op een Golf VII R.
Grt Yal
Mijn ED35 had ook wat dingetjes , nieuw gekocht en model 2012 gelukkig nog 3 jaar garantie

VW is goed met problemen oplossen binnen de garantie , zeker i.c.m. een goede dealer.
Als ik zie bij Mazda wat een gezeik de dealer heeft om een nieuwe bluetooth module te regelen voor onze cx-5 dan doet VW dat 1000x beter.
Ik koop ook altijd een nieuwe auto pas na de eerste facelift , met de Golf III,Bora en Golf VI gedaan en dan nog kom je kinderziektes tegen.
Dus lekker doorrijden met je 6R en dan inruilen na de facelift op een Golf VII R.
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Ik rijd altijd modellen die aan het einde zitten van hun levenscyclus. De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: "Ausgereift". Dus modellen waar de kinderziektes al uit zijn, doordat ze zijn uitgerijpt (in het NL klinkt het toch wat vreemd). 

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Jeetje, was maar een geintje hoor.bzb schreef:golfruud schreef:Dus alles wat jij koopt is 2e hands i.v.m. kinderziektes, ha ha.bzb schreef:ik heb niet voor niks een 2011, heeft verder niks met positief te maken, vrijwel elke auto eerste jaars heeft problemen, behalve japanners, laat daar liever anderen achterkomen, lease rijders b.v. die veel km's erop zetten. dus nogmaals niks met positief te maken gewoon ervaring uit het verledenIeder zijn ding, opzich zijn kinderziektes niet erg, als ze maar opgelost worden.
waneer zeg ik dat???!!! je verdraait alles wat je ziet, ik koop heus wel nieuw, ik had de golf ook nieuw gekocht in 2012 als de dealer mij iets had kunnen bieden wat uberhaubt maar lijkt op een redelijke deal, maar bij een nieuw model heb je echt wel grotere risico's op gezeur.

- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Toch niet mijn oude bak? Of hebben ze er allemaal last van?MkVI Nmgn schreef:Vandaag golf 6 GTI van 2010 gezien motor kapot...golfruud schreef:Kinderziektes zal wel mee vallen, neem aan dat ze geleerd hebben van de Golf 6.
Het GTI kwaaltje van de type zes ketting versprongen dus komt er een nieuwe motor in.
Zo te zien hebben ze er van geleerd.... NOT
Groeten, Nico