Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
Hi All,
Aangezien er aardig wat verhalen te vinden zijn en hier goede kennis aanwezig is, (in plaats van praatjesmakers), hierbij mijn vraag:
Wat doet een veerpootbrug nou precies? Waarom zou je het nodig hebben? En wat zijn de do's en don'ts?
Thanks!
Aangezien er aardig wat verhalen te vinden zijn en hier goede kennis aanwezig is, (in plaats van praatjesmakers), hierbij mijn vraag:
Wat doet een veerpootbrug nou precies? Waarom zou je het nodig hebben? En wat zijn de do's en don'ts?
Thanks!
Ik ga strak op v-maxx
------------------------------------------------------------------------------
Daily/project Golf MK3 2.0 8V GTI EDITION :http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=215
*** http://www.jeffreykuijpers.nl **
------------------------------------------------------------------------------
Daily/project Golf MK3 2.0 8V GTI EDITION :http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=215
*** http://www.jeffreykuijpers.nl **
Re: Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
@Jef88.
Voor een MK3.

foto afkomstig van de volgende discussie zie link: http://www.cartuningforum.com/forum/vie ... 9cb147c93e
Meer info: http://www.cartuning-guide.com/veerpootbrug.html
Voor een MK3.

foto afkomstig van de volgende discussie zie link: http://www.cartuningforum.com/forum/vie ... 9cb147c93e
Meer info: http://www.cartuning-guide.com/veerpootbrug.html
Gr. Wehoo.


Re: Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
Ik heb het op mijn vorige auto gehad en merkte zeker verschil.
De carroserie wringt minder bij het bochten werk wat gewoon lekkerder ligt!
Ik moet zeggen dat ik het in de gti nog niet mis
De carroserie wringt minder bij het bochten werk wat gewoon lekkerder ligt!
Ik moet zeggen dat ik het in de gti nog niet mis
Re: Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
En ik begreep dat het vanaf een GTI V ook niet echt heel veel verschil meer uitmaakte.
Ik mis het ook nog niet echt. Denk ik...
Ik mis het ook nog niet echt. Denk ik...
Grtz. Floppie
VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Re: Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
Nieuwe of oude?
Ik ga strak op v-maxx
------------------------------------------------------------------------------
Daily/project Golf MK3 2.0 8V GTI EDITION :http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=215
*** http://www.jeffreykuijpers.nl **
------------------------------------------------------------------------------
Daily/project Golf MK3 2.0 8V GTI EDITION :http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=215
*** http://www.jeffreykuijpers.nl **
- Eric H
- Berichten: 351
- Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
- Type auto: Golf MK5 Gti
- Locatie: Ründümhause
Re: Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
Even dit topic een kick geven....
Heeft zo'n ding nou zin of niet op een 5 Gti.......?
Voordat ik voor niets bijna 100 euri ga uitgeven alleen voor wat cosmetische tuning.....
Heeft zo'n ding nou zin of niet op een 5 Gti.......?
Voordat ik voor niets bijna 100 euri ga uitgeven alleen voor wat cosmetische tuning.....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Re: Veerpootbrug? Hoe/wat/waarom?
Aangezien er geen zit standaard zou het wel verschillen moeten kunnen maken.
Het beste zou een zijn die uit 1 geheel is en niet verstelbaar. Daarnaast niet alleen bevestigd op de veerpoten maar ook aan het schutbord voor optimale werking
Dat is mijn ervaring uit het verleden in ieder geval
Het beste zou een zijn die uit 1 geheel is en niet verstelbaar. Daarnaast niet alleen bevestigd op de veerpoten maar ook aan het schutbord voor optimale werking
Dat is mijn ervaring uit het verleden in ieder geval
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten