Bearlock zonder SCM sertificaat

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door JDStage2 »

Hallo, ik was zo juist bij de VW Dealer.
Heb dus geinformeerd naar de bearlock en de dealer bouwt het er ook in maar ze hebben geen SCM certificaat.
Is het te vertrouwen of niet ? Is z'n SCM certificaat belangrijk ?

Ik hoor het graag van jullie

Groetjes
Laatst gewijzigd door JDStage2 op 13 feb 2013, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
JD Stage 1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door MkVI Nmgn »

JDStage2 schreef:Hallo, ik was zo juist bij de VW Dealer.
Heb dus geinformeerd naar de bearlock en de dealer bouwt het er ook in maar ze hebben geen SCM sertificaat.
Is het te vertrouwen of niet ? Is z'n SCM sertificaat belangrijk ?

Ik hoor het graag van jullie

Groetjes
Ligt eraan wat je ervoor betaald..
Want het certificaat heb je niet nodig het inbouw formulier gaan de meeste verzekeringen al akkoord de mijne wel in iedergeval...
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door JDStage2 »

MkVI Nmgn schreef:
JDStage2 schreef:Hallo, ik was zo juist bij de VW Dealer.
Heb dus geinformeerd naar de bearlock en de dealer bouwt het er ook in maar ze hebben geen SCM sertificaat.
Is het te vertrouwen of niet ? Is z'n SCM sertificaat belangrijk ?

Ik hoor het graag van jullie

Groetjes
Ligt eraan wat je ervoor betaald..
Want het certificaat heb je niet nodig het inbouw formulier gaan de meeste verzekeringen al akkoord de mijne wel in iedergeval...

Krijg je dan korting bij je verzekering ?
Prijs wat ze willen voor de inbouwvan de bearlock totaal bedraagt € 690,-
JD Stage 1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door MkVI Nmgn »

JDStage2 schreef:
MkVI Nmgn schreef:
JDStage2 schreef:Hallo, ik was zo juist bij de VW Dealer.
Heb dus geinformeerd naar de bearlock en de dealer bouwt het er ook in maar ze hebben geen SCM sertificaat.
Is het te vertrouwen of niet ? Is z'n SCM sertificaat belangrijk ?

Ik hoor het graag van jullie

Groetjes
Ligt eraan wat je ervoor betaald..
Want het certificaat heb je niet nodig het inbouw formulier gaan de meeste verzekeringen al akkoord de mijne wel in iedergeval...

Krijg je dan korting bij je verzekering ?
Prijs wat ze willen voor de inbouwvan de bearlock totaal bedraagt € 690,-
Korting ? Hahaha
En hun zijn duur...
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
WJ_GTI
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 apr 2012, 17:07
Type auto: Golf MK VII GTI

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door WJ_GTI »

Compleet inkl. Inbouw 525 euro met certificaat
en korting op de verzekering.
Golf VII GTI Clubsport / Black Magic / DSG / Pretoria velgen
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door bzb »

Ligt eraan wat je ervoor betaald..
Want het certificaat heb je niet nodig het inbouw formulier gaan de meeste verzekeringen al akkoord de mijne wel in iedergeval...[/quote]


Krijg je dan korting bij je verzekering ?
Prijs wat ze willen voor de inbouwvan de bearlock totaal bedraagt € 690,-[/quote]

Korting ? Hahaha
En hun zijn duur...[/quote]

als je geen korting krijg wat moeten ze dan met het inbouw papier? of krijg je ander extra kosten?
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door Bootje_Ronald »

Ik zou maar ns goed informeren...Zo vergeten ook een hoop mensen hun alarmsysteem jaarlijks te laten testen. Is volgens mij de eerste 2 jaar niet nodig, maar daarna is jaarlijkse keuring nodig voor de verzekering...Bij mij wel tenminste...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door MkVI Nmgn »

Bootje_Ronald schreef:Ik zou maar ns goed informeren...Zo vergeten ook een hoop mensen hun alarmsysteem jaarlijks te laten testen. Is volgens mij de eerste 2 jaar niet nodig, maar daarna is jaarlijkse keuring nodig voor de verzekering...Bij mij wel tenminste...
Jou informatie is niet helemaal correct..
Als je een klasse 3 alarm erin zet hoeft deze de eerste 3 jaar niet gekeurd te worden en daarna elk jaar, MAAR origineel alarm die op de auto zit is al voldoende voor de meeste verzekeringen en is een klasse 3 niet noodzakelijk, Bij mijn auto heb ik een klasse 3 erin gezet en de verzekering zei dat dit niet perse nodig was, ook de Bearlock geldt als een klasse 3 alarm dus deze is voor de meeste verzekeringen goed gekeurd.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door iroc-dennis »

is een bearlock ook los te koop zodat ik hem zelf ga inbouwen ?
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door freduc »

ik was 500,00 kwijt inc inbouw bij v/d velden in zoetermeer , zit er netjes in en het werk top (ik kan het weten) zit geen certificaat bij maar dat is bij mijn verz geen probleem
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door staffpride »

freduc schreef:ik was 500,00 kwijt inc inbouw bij v/d velden in zoetermeer , zit er netjes in en het werk top (ik kan het weten) zit geen certificaat bij maar dat is bij mijn verz geen probleem
Maar jij hebt een construct en geen bearlock. Die 2 worden wel eens door elkaar gehaal namelijk ;)

construct is stuk goedkoper als bearlock en heeft minder bevestigingspunten op het chassis
MVG EMServices

Afbeelding
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door iroc-dennis »

is er bewezen dat een construct sneller of eerder word los gebroken als een Bearlock systeem ?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door MkVI Nmgn »

Op youtube staan filmpjes dat er een Contruct open gemaakt werd
Over Bearlock heb ik nog nooit iets kunnen vinden.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door bluetiger »

Dan zou ik nog maar eens contact opnemen met Pascal, die zit hier ook op het forum.

http://www.youtube.com/watch?v=Cfzcd5Vei-U
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door KnuffelTurk »

bluetiger schreef:Dan zou ik nog maar eens contact opnemen met Pascal, die zit hier ook op het forum.

http://www.youtube.com/watch?v=Cfzcd5Vei-U

Dit heb ik eerder gezien maar geloof het pas als ik het in het echt zie.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door Pascari automotive »

staffpride schreef:
freduc schreef:ik was 500,00 kwijt inc inbouw bij v/d velden in zoetermeer , zit er netjes in en het werk top (ik kan het weten) zit geen certificaat bij maar dat is bij mijn verz geen probleem
Maar jij hebt een construct en geen bearlock. Die 2 worden wel eens door elkaar gehaal namelijk ;)

construct is stuk goedkoper als bearlock en heeft minder bevestigingspunten op het chassis

Beste Staffpride,

Hoe weet jij dat de Construct op minder chassis punten vast zit?
Ik weet dat mij concurrent dit gelijk zegt als je hem belt, zelf dat Construct op plastic delen monteert!
Dit is nooit het geval.

Construct wordt gewoon op bestaande chassispunten vastgezet met "breekbouten" op zoveel punten als dat mogelijk is.
Bij bijv. de Golf (5 /6/7) worden dan ook alle 4 de aanwezige chassispunten (waar de pook-unit vanuit de fabriek gemonteerd is) gebruikt om het slot te bevestigingen...

Kortom: als je het niet weet (wat heel normaal is) kun je mij beter eerst bellen om dit na te vragen voordat je dingen aanneemt of denkt....
Ik zal altijd de juiste en echt eerlijke antwoorden geven....ik ben zeer van de spreuk: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel".

Er zijn nu eenmaal 2 goede merken leverbaar in de mechanische beveiliging, waaronder de Construct.
Beide merken hebben zo hun eigenschappen. Kies gewoon een product wat jou het beste lijkt (evt. na onderzoek/vergelijking)

Wisten jullie bijvoorbeeld al dat Construct 18 beveiligingmomenten heeft i.p.v. 10 bij de concurrent?
Dit is snel te zien aan de sleutel. Construct is op alle 4 de zijden gemerkt: 5 boven en onder & 4 links en rechts = 18.

Tevens lees ik op dit forum dat wij geen dealers hebben, maar enkel zelf inbouwen.
Het klopt dat wij zelf ook inbouwen (op locatie). Dit hoort bij mijn business plan. We gaan steeds meer naar een tijdperk dat we allemaal zo gehaast en druk zijn en een 15min ergens heenrijden soms al te ver vinden.... Daarom bieden we de Construct aan zowel inbouw via dealer, MAAR ook door onszelf bij jullie op locatie. Dit kan 6 dagen per week op iedere locatie in NL (en stukje België), bijv. bij je op het werk, thuis of elders...

Maar wij hebben natuurlijk ook dealers welke de Construct inbouwen. Ook gebeurt het dat wij zelf voor de dealer de Construct inbouwen.
Opvallend is ook dat steeds meer dealers welke eerst met het andere merk werkte, overgestapt zijn naar de Construct.
Sommige van de leden hier zweren bij de concurrent, maar waarom zullen deze dealers dan overstappen naar Construct als dit geen goed product is?


Mochten er vragen zijn, mogen jullie mij altijd bellen.


Groeten Pascal Lempke
Importeur & leverancier Construct.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door staffpride »

Pascari automotive schreef:

Beste Staffpride,

Hoe weet jij dat de Construct op minder chassis punten vast zit?
Ik weet dat mij concurrent dit gelijk zegt als je hem belt, zelf dat Construct op plastic delen monteert!
Dit is nooit het geval.

Construct wordt gewoon op bestaande chassispunten vastgezet met "breekbouten" op zoveel punten als dat mogelijk is.
Bij bijv. de Golf (5 /6/7) worden dan ook alle 4 de aanwezige chassispunten (waar de pook-unit vanuit de fabriek gemonteerd is) gebruikt om het slot te bevestigingen...

Kortom: als je het niet weet (wat heel normaal is) kun je mij beter eerst bellen om dit na te vragen voordat je dingen aanneemt of denkt....
Ik zal altijd de juiste en echt eerlijke antwoorden geven....ik ben zeer van de spreuk: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel".
Beste Pascal,

Dit is zeker geen aanname van mij.
Dit weet ik omdat ik het (kapotte) construct slot van freduc heb gezien toen ik bij hem het een en ander aan beveiliging hebt ingebouwd na de poging tot diefstal van zijn R.

Dit slot zat gemonteerd op 2 bevestigingspunten, waar de bearlock op 4 punten gemonteerd zit en er een stuk robuuster uit ziet.
Zal niet verder ingaan op de montagemethodes, in het kader van de veiligheid lijkt het mij beter dat dat geheim blijft

Wel grappig dat je er spreuken bij haalt over een inhalende waarheid, terwijl het toch feiten zijn die ik eerder aanhaalde.
Miss dat ondertussen het slot verder is ontwikkeld en nu wel op 4 punten bevestigd zit, maar dat was bij het construct slot van freduc zeker niet het geval.


Pascari automotive schreef: Opvallend is ook dat steeds meer dealers welke eerst met het andere merk werkte, overgestapt zijn naar de Construct.
Sommige van de leden hier zweren bij de concurrent, maar waarom zullen deze dealers dan overstappen naar Construct als dit geen goed product is?
Dit zal ongetwijfeld ook te maken hebben met de marches die gemaakt kunnen worden op een slot (ook de dealers willen wat verdienen natuurlijk). De kosten voor een inbouw van een stuk beveiliging tellen natuurlijk wel degelijk mee voor een klant.
Dus een goedkoper versnellingsbakslot kan in die verstande wel eens de doorslag geven om toch die in te laten bouwen in plaats van de duurdere variant.

Zoals ik in mijn eerdere bericht al aangaf, is een construct doorgaans een stuk goedkoper als een bearlock en het slot wat ik van freduc heb gezien zat maar op 2 punten vast en was bij de 2e diefstalpoging uitgeboord, gelukkig voor freduc zijn de daders betrapt toen ze bezig waren.

Mvg
MVG EMServices

Afbeelding
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door Pascari automotive »

staffpride schreef:
Pascari automotive schreef:

Beste Staffpride,

Hoe weet jij dat de Construct op minder chassis punten vast zit?
Ik weet dat mij concurrent dit gelijk zegt als je hem belt, zelf dat Construct op plastic delen monteert!
Dit is nooit het geval.

Construct wordt gewoon op bestaande chassispunten vastgezet met "breekbouten" op zoveel punten als dat mogelijk is.
Bij bijv. de Golf (5 /6/7) worden dan ook alle 4 de aanwezige chassispunten (waar de pook-unit vanuit de fabriek gemonteerd is) gebruikt om het slot te bevestigingen...

Kortom: als je het niet weet (wat heel normaal is) kun je mij beter eerst bellen om dit na te vragen voordat je dingen aanneemt of denkt....
Ik zal altijd de juiste en echt eerlijke antwoorden geven....ik ben zeer van de spreuk: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel".
Beste Pascal,

Dit is zeker geen aanname van mij.
Dit weet ik omdat ik het (kapotte) construct slot van freduc heb gezien toen ik bij hem het een en ander aan beveiliging hebt ingebouwd na de poging tot diefstal van zijn R.

Dit slot zat gemonteerd op 2 bevestigingspunten, waar de bearlock op 4 punten gemonteerd zit en er een stuk robuuster uit ziet.
Zal niet verder ingaan op de montagemethodes, in het kader van de veiligheid lijkt het mij beter dat dat geheim blijft

Wel grappig dat je er spreuken bij haalt over een inhalende waarheid, terwijl het toch feiten zijn die ik eerder aanhaalde.
Miss dat ondertussen het slot verder is ontwikkeld en nu wel op 4 punten bevestigd zit, maar dat was bij het construct slot van freduc zeker niet het geval.


Pascari automotive schreef: Opvallend is ook dat steeds meer dealers welke eerst met het andere merk werkte, overgestapt zijn naar de Construct.
Sommige van de leden hier zweren bij de concurrent, maar waarom zullen deze dealers dan overstappen naar Construct als dit geen goed product is?
Dit zal ongetwijfeld ook te maken hebben met de marches die gemaakt kunnen worden op een slot (ook de dealers willen wat verdienen natuurlijk). De kosten voor een inbouw van een stuk beveiliging tellen natuurlijk wel degelijk mee voor een klant.
Dus een goedkoper versnellingsbakslot kan in die verstande wel eens de doorslag geven om toch die in te laten bouwen in plaats van de duurdere variant.

Zoals ik in mijn eerdere bericht al aangaf, is een construct doorgaans een stuk goedkoper als een bearlock en het slot wat ik van freduc heb gezien zat maar op 2 punten vast en was bij de 2e diefstalpoging uitgeboord, gelukkig voor freduc zijn de daders betrapt toen ze bezig waren.

Mvg

Het slot van Freduc was ingebouwd door van der Velden. Bij de 2e diefstalpoging hebben de dieven geprobeerd het slot (cilinder) uit te boren.
Hierna heeft hij mij gebeld en heb ik het slot gedemonteerd (duurt uren). Freduc heeft slechts een gedeelte gehouden. Dat onderdeel zit inderdaad op 2 punten vast, maar het andere gedeelte (welke hij niet heeft) zit ook nog aan 2 punten vast op het voertuig...

Uiteraard speelt prijs ook een rol bij iedereen dus ook bij dealers. Maar inkoop scheelt niet zoveel. Ook zij zien verschillen met het andere merk en kiezen toch voor de Construct.
Bij hun gaat het uiteindelijk om het totaalplaatje, zowel qua kosten maar ook kwaliteit en after-sales.
Ook ik kan nu een aantal problemen van de concurrent aangeven, welke eigenaren en dealer daarmee hebben ondervonden, maar dat vindt ik niet netjes.
Ik hou me liever bezig met Construct.

Het leuke is bijvoorbeeld ook dat de Skoda fabriek tevens de Construct af-fabriek als OEM-product aanlevert. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van Construct lijkt mij zo. Tevens heb ik ook vele sloten SCM goedgekeurd bij SCM en ieder jaar moet ik een batterij aan sloten aanbieden, zodat zij de sloten kunnen "aanvallen" op een aantal manieren om zo proberen het slot te kraken. Met als resultaat: nog altijd geen enkel slot hebben ze weten te kraken.

Feit blijft dat ook Construct een goed en degelijk anti diefstal product is (welke sinds 1991 bestaat in Europa).

Maar mochten er nog vragen zijn over de Construct, dan verneem ik dat graag en zal ik deze keurig beantwoorden.
Liever dat er teveel vragen gesteld worden, dan dat er onduidelijkheden zijn.

Ik heb ruim 10 jaar bij VW gewerkt, voordat ik mijn bedrijf begon, en deel dezelfde VW liefde als jullie....


Groeten Pascal.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Bearlock zonder SCM sertificaat

Bericht door staffpride »

Dus als ik het goed begrijp, bestaat het slot uit 2 losse delen.
MVG EMServices

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten