xenons plaatsten

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Ibiza_boy

xenons plaatsten

Bericht door Ibiza_boy »

Ik zou graag originele xenon koplampen monteren in een Golf 6 variant. De koplampen is geen probleem, die vind je wel. Ik vermoed dat je een adapter moet hebben om ze aan te sluiten, dat had ik al gevonden.
Wat moet je juist doen om deze werkend te krijgen? Boordnet aanpassen? vervangen? Heb al gevonden dat vanaf het modelj 2009 confort in boordnet zit en dat deze dan meestal moet vervangen. Iemand onderdeelnummers van welke moeten vervangen worden ect?

De hoogte regeling wil ik ook werkend krijgen, heb bij kufatec al een kabelsetje gevonden met toebehoren. Dat lijkt me nog redelijk cava als er een schematje bij zit?!

Iemand hier al ervaringen mee?

Thanks alvast
Ibiza_boy
KlouxOne

Re: xenons plaatsten

Bericht door KlouxOne »

Ibiza_boy schreef:Ik zou graag originele xenon koplampen monteren in een Golf 6 variant. De koplampen is geen probleem, die vind je wel. Ik vermoed dat je een adapter moet hebben om ze aan te sluiten, dat had ik al gevonden.
Wat moet je juist doen om deze werkend te krijgen? Boordnet aanpassen? vervangen? Heb al gevonden dat vanaf het modelj 2009 confort in boordnet zit en dat deze dan meestal moet vervangen. Iemand onderdeelnummers van welke moeten vervangen worden ect?

De hoogte regeling wil ik ook werkend krijgen, heb bij kufatec al een kabelsetje gevonden met toebehoren. Dat lijkt me nog redelijk cava als er een schematje bij zit?!

Iemand hier al ervaringen mee?

Thanks alvast
Ibiza_boy
hier zijn al meerdere topics over. Staffpride heeft het toen ook bij zich elf gedaan. Boordnet is ook afhankelijk of je wel of geen led verlichting in de units hebt. Als je de zoek functie gebruikt kom je genoeg informatie tegen denk ik.

naast dat het kabelsetje van kufatec heb je ook nog de hoogte regeling sensor nodig. deze word onder de auto geplaatst.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”